sarasvensson

Alla inlägg den 27 september 2011

Av Sara - 27 september 2011 16:44

Hej, härliga ni! Hoppas att ni har en bra tisdag, och att allt är väl med er. Prinsessorna är ute i hagen, sedan en stund tillbaka, och jag har precis blivit klar med dagens plugg! Mopedteori och ni! Känns så himla skönt :) Nu har vi faktiskt bara no tills imorgon, och sen är det liksom slut på läxor resten av veckan plus nästa! Så gött :) För nästa vecka är det ju dags för VISA-praktik, och jag kommer att befinna mig på Interflora i Skara. Ska bli så himla roligt! Idag har jag haft en mycket bra dag i skolan, och när jag satte på datorn för en stund sedan, så loggade jag snabbt in på facebook och möttes av en underbar hälsning från världens underbaraste Cecilia! Och favoriten får jag krama om om bara två dagar♥


Så med mig är det bara bra! Och jag hoppas att det är detsamma med er :) Såg ni Idol igår?! Har ni någon favorit?! Tyckte helt klart att det var fel som gick vidare, okej, Robin var väl helt okej, men inte Mikael!! Verkligen inte i min stil, så är det bara!! Dock så tyckte jag att Leonard var helt GRYM, sen är han ju vääääldigt söt och behaglig att titta på också :) Haha! Nää, så jag tyckte att han och Hampus skulle gå vidare!

Om en stund är det dags att bege sig till Skara! Mamma och jag kommer att åka dit, för att titta på en blomsteshow, som Floristhörnan i Skara har anordnat. Det ska bli kul!! Sånt är alltid så himla roligt att åka på :) Slängde in en litet inlägg här till er, bara för att uppdatera lite! Ha det så bra! KRAMAR till er ♥

Presentation


Namn: Sara Christina Svensson

Ålder: 15, fyller 16 i augusti

Född: Jönköping

Bor: Gudhem

Familj: Mamma, pappa, storebror och tvillingsyster, två kaniner

Gör: Börjar på floristprogrammet till hösten, JB Jönköping

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Vem är din favorit i One Direction?
 Louis
 Liam
 Harry
 Niall
 Zayn

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards