sarasvensson

Direktlänk till inlägg 23 september 2011

23e september 2011

Av Sara - 23 september 2011 15:31

Hej! ♥ Hoppas att ni har en fin fredag, och att eran helg börjat riktigt riktigt bra!! Det har min gjort:) Idag var det en kort dag i skolan, men endast fyra lektioner, vilkte alltid är så himla härligt!! När syster och jag kom hem, så blev det mysig fika, innan prinsessorna fick komma ut i hagen. Dem är ute fortfarande, och jag har också passat på att städa deras bur, så nu är den riktigt ren och fin:) Buren ska vi ställa upp på altanen imorgon, för det är så himla kallt nu, speciellt på nätterna. Och för någon dag sedan så spöregnade det en hel kväll, och då tyckte jag verkligen synd om mina små älsklingar...så imorgon kommer den upp under tak!! :) Det känns verkligen att hösten är här nu, men jag kan samtidigt inte riktigt fatta att det redan är den 23 september idag!! Det går så fort!! Fredagar för mig innebär en hel del städ!! Både buren, och strax ska jag städa av rummet!! Men det är så himla skönt att ha det gjort sen, även om det inte är det roligaste som finns.


Ni får se en hel del blombilder här i bloggen!! (Jag älskar ju blommor:)) Och den flesta har jag faktiskt tagit själv, med systemkamera!! Det är verkligen ett köp som jag är riktigt nöjd med. Den är så himla bra, finns så mycket funktioner, och när jag träffade Timoteij i Skövde den 4e sep, så åkte sen självklart med, och det blev massa fina bilder:) KUL!


Vad ska ni hitta på helgen? Något kul? Veckan som gått, plus förgående så har jag haft väldigt mycket att göra i och med skolan, men nu börjar det lugna ner sig lite, superskönt! Vi ska ju som sagt ha VISA-praktik v.40, och då har vi ju inga läxor alls, eftersom vi inte är i skolan. GILLAS!! Så för mig blir det en hel del plugg nu i helgen, men såklart ska jag passa på att vara ledig, och bara njuta av att inte behöva gå upp tidigt och hinna till skolan. Och såklart blogga!! Och skriva och uppdatera till er!!


Vet ni?! Den 29e september, alltså om exakt 6 dagar, så får jag träffa min favorit-Cecilia för 10:e gången! ♥ Hon ska sjunga på Citta Slow-dagen inne i Falköping, med en trubadut (Hon är dessutom Falköpings-bo:)) Och då ska jag absolut åka in!! Ska bli så kul, och underbart att kramas med en favorit!! TÄNK att det blir 10:e gången vi ses.....!!!


Cecilia och jag på avslutningsfesten/middagen för förra årets nior här i Gudhem!!, då hon helt plötsligt dök upp, bara sådär. Men sen är min lärare släkt med henne också, så det var han som hade fixat dit henne:) Den kvälen glömmer jag aldrig!! Helt galet, sjukt och overkligt!! ♥


Nu ska jag snart ta tag i städet av rummet, och sen blir det nog en promenad med syster, som just nu dammsuger i sitt rum på övervåningen:) Ha det gott, finaste ni!! Kramar i massor!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 5 november 2012 17:03


  Vill påminna er om att jag inte bloggar här längre, som ni kanske redan har märkt ;) Devote gällde ett tag men inte längre. Nu hittar ni mig på www.blomstersara.blogg.se Där skriver jag om allt mellan himmel och jord, men framför allt om...

Av Sara - 8 augusti 2012 13:01


  Nu lämnar jag bloggplatsen för att börja blogga på devote!! Känns faktiskt helt rätt. Har ända haft den här bloggen i väldigt många år och det har varit otroligt roligt att blogga här. Men nu vill jag ha en liten förändring vad det gäller blogga...

OS

Av Sara - 7 augusti 2012 15:41

Sitter i soffan framför tvn och tittar på OS. Tycker faktiskt att det börjar bli riktigt kul nu!! Spännande och roligt att se alla duktiga idrottare:) Innan det såg jag på filmen "Fyra år till". Svensk komendi, helt okej faktiskt:) Det är så tråkigt ...

Av Sara - 7 augusti 2012 12:12


Hej allihopa!! Sorry för dålig uppdatering, men jag känner att jag inte har något speciellt kul att blogga om just nu. Är hemma och tar det lungt, så himla skönt att bara vara ibland. Imorgon eller på torsdag åker jag troligtvis till Lidköping och st...

Av Sara - 5 augusti 2012 17:45


Kör en powerwalk på 5 km varje dag nu. Fredag, lördag och även idag söndag!! Känns så himla gött efteråt, och det är alltid skönt att förbränna lite. Jag och syster tar mopparna upp till berget här i Falköping och går en slinga i skogen. Underbart!! ...

Presentation


Namn: Sara Christina Svensson

Ålder: 15, fyller 16 i augusti

Född: Jönköping

Bor: Gudhem

Familj: Mamma, pappa, storebror och tvillingsyster, två kaniner

Gör: Börjar på floristprogrammet till hösten, JB Jönköping

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Vem är din favorit i One Direction?
 Louis
 Liam
 Harry
 Niall
 Zayn

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards