sarasvensson

Alla inlägg den 5 juli 2012

Av Sara - 5 juli 2012 18:32

Imorgon tar jag tåget till Jönköping och är där hela dagen. Det ska hittas på en massa kul och det ska bli väldigt roligt :) Och dagen imorgon kommer inte kunna börja på bättre sätt, då jag nämligen kommer få se favoriterna på tv imorgonbitti! Jag ser fram emot morgondagen i "min" stad Jönköping. Jag är född där och ska plugga til florist där :) Alltid kul att komma hem till "hemmaplan"!!!


Puss fina ni!


 

Av Sara - 5 juli 2012 17:52

Nu slänger jag in ett gäng bilder från de underbara dagarna i Lidköping!!


 

Syster och jag tog bussen till Skara i tisdags eftermiddag. Sen byte i Skara och annan buss till Lidköping. Det är lite bökigt med bytet i Skara men det funkar. Det gäller bara att hitta en buss som passar, så man inte behöver vänta så länge i Skara! Men som tur är brukar det gå bra :) Matchade mina snygga shorts med en tjockare tröja...båda dessa plagg är från Axel & Ebba, en superbra affär här i Falköping.


   

Lidköping är verkligen en vacker stad, speciellt på sommaren. På tisdag eftermiddag cyklade jag, mormor och syster till Sjölunda semesterby. Det är omgjort och nyrenoverat...och så himla fint!


   

Vi köpte varsin glass och njöt av den vackra omgivningen. Jag är ingen person som vill ligga still i solen, får lite panik av det...Jag vill istället se saker och ge mig ut på äventyr! Det är galet kul :D Att vara hos mormor är rena semestern. Det är lugn och tyst och man finner verkligen ro. Man känner sig ledig för man kommer bort från allting. Guld värt!


 

Hela onsdagen ägnade vi åt att bara ta det lungt. Vi vilade upp oss och det var så härligt att bara "vara". Men på eftermiddagen blev det en cykeltur in till stan och til Hjertberg. Det handlades taco-grejer inför kvällens taco-middag! Mumsigt värre :)


Idag, torsdag, begav vi oss ut på ännu en cykeltur...haha lite galet. Jag och syster cyklar nämligen jämt när vi är hos mormor. Men det är härligt! Det finns massor med olika cykelbanor i Lidköping....i skogen, vid vattnet, i stan. Överallt kan du ta dig med cykeln! Perfekt :) Idag blev det en tur till Rådamosse!!


       


Nu blir det grillat här hemma med familjen! Lovely :) Sen ska prinsessorna få komma ut en stund. Hoppas ni har en fin torsdag, allihopa!!


Ha det bra!


Kramar Sara ♥

Av Sara - 5 juli 2012 17:31

 


Hej alla fina! Nu har jag precis kommit hem efter en massa härliga dagar i Lidköping!! Jag och min syster tog bussen dit i tisdags..och sen har vi varit där tills idag. Underbart! Det är lika roligt att komma dit och att träffa mormor är fantastiskt ♥ Nu ska jag lägga över bilder från mobilen till datorn...har varit väääldigt flitig med att fota nämligen :D Vet ju att det uppskattas!


Sen ska jag släppa ut mina fina prinsessor i hagen..älskade tjejerna!!


Hoppas ni har det jättebra :D Vi hörs!!! Puss!!

Presentation


Namn: Sara Christina Svensson

Ålder: 15, fyller 16 i augusti

Född: Jönköping

Bor: Gudhem

Familj: Mamma, pappa, storebror och tvillingsyster, två kaniner

Gör: Börjar på floristprogrammet till hösten, JB Jönköping

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Vem är din favorit i One Direction?
 Louis
 Liam
 Harry
 Niall
 Zayn

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards