sarasvensson

Alla inlägg den 17 juli 2012

Av Sara - 17 juli 2012 17:08

Vilken härlig dag!!! Och vilket underbart väder!! Trodde imorse att den här dagen skulle blåsa bort med tanke på den lilla storm vi hade tidigt idag...men herregud vad vädret vänder om snabbt!! Tur det vänder om från dåligt till bra :) Har ägnat min dag i den fina staden Lidköping. Var där redan vid 09.30 i förmiddags, snacka om att ta till vara på dagen. Klockan ringde 07.30 imorse...skönt att komam upp tycker jag!! Det har varit en mysig dag hos mormor. På förmiddagen cyklade jag och min syster in en sväng till stan! Ser så småningom fram emot att kika in alla nya höstnyheter i butikerna. Ska bli kul att shoppa i höst! Men än så länge är det massor med olika slutreor på sommarkläderna som gäller....tråkigt nog. Man börjar tröttna på alla tunna plagg nu i mitten av juli. Men - eftersom värmer kommer så kommer nog det mesta användas ändå!! Häääärligt att det äntligen blir sommar på riktigt!!


 


Hittade lite fint på stan!! :)


 

Väska, Lindex

 

 

Hårnålar och snoddar, H&M

 

 

Träningslinne och träningsshorts, H&M

 


Ha det bra!!


Puss Sara

Av Sara - 17 juli 2012 08:31

Tjabba! Nu sticker jag snart iväg till Lidköping. Jag ska vara hos mormor hela dagen och bara ha det gött!


Ha en fin dag, så hörs vi ♥ Kramar!!


 

Presentation


Namn: Sara Christina Svensson

Ålder: 15, fyller 16 i augusti

Född: Jönköping

Bor: Gudhem

Familj: Mamma, pappa, storebror och tvillingsyster, två kaniner

Gör: Börjar på floristprogrammet till hösten, JB Jönköping

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Vem är din favorit i One Direction?
 Louis
 Liam
 Harry
 Niall
 Zayn

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards