sarasvensson

Alla inlägg den 22 juli 2012

Av Sara - 22 juli 2012 17:39

Tack Sthlm♥ för en underbar helg!!! Jag har haft det så galet bra så jag vet inte vart jag ska börja någonstans :D Jag har massor av bilder att visa er och hur mycket som helst att berätta, fixar med inlägg imorgon! Nu är jag hemma i allafall. Är superglad över helgen och allt som har hänt! Älskade Stockholm♥


Puss!!


 

Av Sara - 22 juli 2012 08:43

Godmorgon! Nu har jag precis vaknat på hotellet och ska alldeles strax göra iordning mig. Skönt att sova lite längre idag, med tanke på att det blev en sen kväll på Djurgården igår i samband mem Sommarkrysset. Ska bli kul att komma hem och se reprisen! Sågs vi genom rutan?! :) Fick höra från en kompis att vi syntes en hel del, kul!! Nu ska jag göra i ordning mig för frukost! Har så mycket mer att berätta och hur mycket bilder som helst att visa! Ha en bra dag, puss!

Presentation


Namn: Sara Christina Svensson

Ålder: 15, fyller 16 i augusti

Född: Jönköping

Bor: Gudhem

Familj: Mamma, pappa, storebror och tvillingsyster, två kaniner

Gör: Börjar på floristprogrammet till hösten, JB Jönköping

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Vem är din favorit i One Direction?
 Louis
 Liam
 Harry
 Niall
 Zayn

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards