sarasvensson

Alla inlägg den 10 juli 2012

Av Sara - 10 juli 2012 15:16

 


Puss ♥ / Sara

Av Sara - 10 juli 2012 10:52

 

Min twitter: Klicka HÄR så kommer du till min sida.


Tack till alla som redan följer mig! Det betyder oerhört mycket och jag är väldigt glad för det!!


♥♥♥


Puss och tack!!


Av Sara - 10 juli 2012 10:41

Hallå! Hoppas allt är bra med er :) Har precis satt en deg på jäsning och alldeles strax ska jag fortsätta baka så den så den sedan får stjuts in i ugnen. Det är ett moröttsbröd jag gör. Supergott och väldigt enkelt! Ni ska få receptet. Annars då? Har det toppen även fast vädret inte är det bästa...hoppas innerligt att vi snart får ordentligt med värme och sol och över hela landet!! Vi behöver det :) Idag har jag planerat för att bara vara hemma. Vi har lite olika projekt igång här hemma och just nu målar vi taket i min systers rum. Hjälpte till en hel del igår och idag är sista gången! Sen är allt klart!! Det blir väldigt fint men herregud vad det känns i armarna!! Perfekt träning det med ;) Mycket träning har det blivit nu...haha! Men det är ju bara bra. Idag ska jag även åka in till stan med syster och Jennie. Vi tar våra moppar in till berget för en runda. Att promenera där uppe är verkligen avkoppling...Man går i skogen, så det är lugn och ro hela tiden. Ljuvligt! Det blev inte av igår, så det blir idag istället :) 


 

Ramsvik, Bohuslän med bästa klassen! Var där en helg i maj (25-27e) och det var helt underbart!!! Många fina minnen tillsammans ♥



Ha en bra dag så hörs vi!


Kramar ♥

Presentation


Namn: Sara Christina Svensson

Ålder: 15, fyller 16 i augusti

Född: Jönköping

Bor: Gudhem

Familj: Mamma, pappa, storebror och tvillingsyster, två kaniner

Gör: Börjar på floristprogrammet till hösten, JB Jönköping

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Vem är din favorit i One Direction?
 Louis
 Liam
 Harry
 Niall
 Zayn

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards