sarasvensson

Alla inlägg den 31 juli 2012

Av Sara - 31 juli 2012 10:16

Hej!! Hoppas ni mår fint. Sista dagen i juli...sommaren går sååå fort!!! Men tur att det inte är över än :) Först och främst vill jag säga GRATTIS till världens finaste och goaste Elina som har namnsdag idag!! Älskar dig, ses på torsdag!!! Och för det andra så vill jag säga tack till alla som följer mig på instagram...det är så kul och jag uppskattar verkligen det :D Ni är så fina allihopa!! Tack för alla likes :) Här hemma i Gudhem vräker regnet ner så det är skönt att man är inomhus ;) För en stund sedan solen, nu skyfall....vädret ändras galet snabbt! Idag ska jag vara hemma och ha en sån där slappardag. Imorgon ska jag åka till Lidköping och på torsdag åker jag till Skara. Mycket kul att se fram emot:)


Ha en toppendag allihopa!!!


Kramar i massor ♥


 

Vackra blommor vid Tantolunden på Söder i Sthlm.

Presentation


Namn: Sara Christina Svensson

Ålder: 15, fyller 16 i augusti

Född: Jönköping

Bor: Gudhem

Familj: Mamma, pappa, storebror och tvillingsyster, två kaniner

Gör: Börjar på floristprogrammet till hösten, JB Jönköping

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Vem är din favorit i One Direction?
 Louis
 Liam
 Harry
 Niall
 Zayn

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards