sarasvensson

Alla inlägg den 24 juli 2012

Av Sara - 24 juli 2012 16:50

Grattis alla fina Christinor!! Hoppas ni har en härlig namnsdag :) Heter ju Sara Christina, så idag firas även min namnsdag :D Idag har jag varit ute på landet med min syster och pappa hela dagen. Min farmor och farfar har ett stort hus ute på landet och det är så mysigt att komma dit. Så skönt när det är helt lugnt och tyst. Det har varit en toppendag och det var roligt att träffa farmor och farfar igen! Vädret har varit underbart...solen har skinit och det har varit varmt och skönt :) Det känns som att sommaren kommer på riktigt nu, äntligen :D


Här får ni lite bilder från dagen!


         


Hoppas ni haft en lika härlig dag :)


Puss!!

Presentation


Namn: Sara Christina Svensson

Ålder: 15, fyller 16 i augusti

Född: Jönköping

Bor: Gudhem

Familj: Mamma, pappa, storebror och tvillingsyster, två kaniner

Gör: Börjar på floristprogrammet till hösten, JB Jönköping

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Vem är din favorit i One Direction?
 Louis
 Liam
 Harry
 Niall
 Zayn

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards