sarasvensson

Alla inlägg den 7 juli 2012

Av Sara - 7 juli 2012 11:53

Hej finisar! Hoppas allt är bra :) Har precis varit ute och tvättat min fina moped! Det behövdes verkligen, för den har använts väldigt mycket nu på sistonde. Jag älskar att köra och det är en sån frihet! Är väldigt glad över att jag tog beslutet att ta mopedkörkort, även fast det inte har varit en dans på rosor. Annars då? Allt bra med er? Under förmiddagen har jag också tackat JA till min plats på gymnasiet, det känns väldigt bra :D Och jag ser fram emot starten i augusti!


Idag ska jag bara vara hemma och ta det lungt. Känns gött! Jag ska strax släppa ut Embla och Troja i hagen, och i eftermiddag blir det lite städning. Ha en toppenlördag så hörs vi!


Puss och Kram!!


 

Bild från när jag senast var i Göteborg. Goooa, häääärliga staden!!

Presentation


Namn: Sara Christina Svensson

Ålder: 15, fyller 16 i augusti

Född: Jönköping

Bor: Gudhem

Familj: Mamma, pappa, storebror och tvillingsyster, två kaniner

Gör: Börjar på floristprogrammet till hösten, JB Jönköping

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Vem är din favorit i One Direction?
 Louis
 Liam
 Harry
 Niall
 Zayn

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards