sarasvensson

Alla inlägg den 11 juli 2012

Av Sara - 11 juli 2012 17:03

Har varit ute på en runda med syrran. Vi gick 5 km och det var riktigt härligt! Som jag har skrivit tidigare, så är det mycket träning som gäller nu. Något som jag dock inte klagar på :) Ett hårt pass på gymmet i tisdags och en hel del långa promenader här hemma. Det är så himla fint väder nu också! Så det är underbart att kunna vistas utomhus :)


     

Timotej-strå :)


Hoppas ni mår bra!! Imorgon drar jag till Hjo!! :)


Puss Sara

Av Sara - 11 juli 2012 09:55

Hej! Hoppas allt är bra med er! Tog med en skön sovmorgon idag och har precis nu ätit frukost och gjort i ordning mig. Ibland är det allt bra skönt när det blir sent :D Såg ni Allsång på Skansen igår?? Loreen!! Herregud vilken stjärna! Hon har verkligen allt, känns det som. Hon är en grym artist och otroligt begåvad! Tack vare henne anordnas ESC i Sverige och i Malmö nästa år :) Galet kul!! Idag ska jag bara vara hemma och ta det lugnt. Det har blivit några såna hemma-dagar nu på sistonde och jag gillar det. Även fast jag älskar att resa och att se olika platser både i Sverige och i andra länder, så är det rätt gött att bara vara hemma ibland också. Tyvärr är ju vädret så ostadigt så man kan knappt hitta på någonting. Självklart ska man inte vara orolig och rädd för regnet....men igår var det galet! Regnet vräkte verkligen ner och det var enormt!!! Ska idag också passa på att planera lite för morgondagen...eller ja, planera och planera....tagga rättare sagt :D För imorgon åker jag till Hjo för att närvara på Hjo hamnfest där Timoteij ska spela. Att jag får se och träffa tjejerna så många gånger nu under sommaren är oerhört värdefullt och det betyder väldigt mycket! När sommaren är slut har jag fått träffa mina favoriter 4 gånger och det är väl helt underbart? ♥ Sen kan det ju faktiskt dyka upp någon mer spelning som jag kan åka på :) Vem vet! I höst kanske??


Ha en fin dag!


Kramar ♥


 

Presentation


Namn: Sara Christina Svensson

Ålder: 15, fyller 16 i augusti

Född: Jönköping

Bor: Gudhem

Familj: Mamma, pappa, storebror och tvillingsyster, två kaniner

Gör: Börjar på floristprogrammet till hösten, JB Jönköping

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Vem är din favorit i One Direction?
 Louis
 Liam
 Harry
 Niall
 Zayn

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards