sarasvensson

Alla inlägg den 1 november 2011

Av Sara - 1 november 2011 17:56

 

Fick hem en massa underbara bilder på världens finaste tjejer idag!! Har en stor ram som bara ligger och skräpar, så jag tänkte fixa ordning ett stort kollage, och sätta in :) Blir nog bra det!!


Idag har jag haft en riktig toppendag! Sovmorgon och hunnit med en massa saker :) Härligt!! Imorgon är jag i Skövde på förmiddagen, och sen åker jag till Göteborg vid lunchtid, så jag har packat och fixat inför det. Ska bli så mysigt, och vi har planerat in en massa roliga saker som vi ska hinna med och göra :) Hinner ju inte att blogga någonting imorgon onsdag, kanske på torsdag...jag är inte helt hundra på vilket tåg vi tar hem, men hinner jag blogga på torsdag så gör jag det :) Annars hörs vi på fredag!!


Ha det jättebra, allesammans, och sköt om er!! Kramar i massor ♥



Av Sara - 1 november 2011 14:06

Hej! Hoppas att ni har det bra. Jag har det finfint! Jag är hemma själv idag, och har fixat med lite grejer. Jag passade på att ta en skön sovmorgon idag, innan det var dags att säga hejdå till systeryster, som befinner sig i Norrköping just nu. Hon ska vara där till torsdag, hos en kompis :) På förmiddagen fixade jag med lite grejer, och tog en promenad till affären och hämtade ut posten. Lagade egen lunch vid 12, och sen dess har jag varit ute! Embla och Troja tog jag ut för en stund sedan. De är ute i hagen än, goa tjejerna! Deras bur har också blivit städat, och nyss var jag ute på en låååååång promenad, och gick även förbi affären igen för att posta ett brev :)


 


Ha en fortsatt fin dag!! Nu ska sessorna in i buren igen ♥ Sen får jag se vad jag hittar på!! Puss!

Presentation


Namn: Sara Christina Svensson

Ålder: 15, fyller 16 i augusti

Född: Jönköping

Bor: Gudhem

Familj: Mamma, pappa, storebror och tvillingsyster, två kaniner

Gör: Börjar på floristprogrammet till hösten, JB Jönköping

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Vem är din favorit i One Direction?
 Louis
 Liam
 Harry
 Niall
 Zayn

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards