sarasvensson

Alla inlägg den 28 november 2011

Av Sara - 28 november 2011 20:47

Hej, kära ni! Hoppas att allt är bra. Jag har haft fullt upp idag, det är såå mycket i skolan nu innan jul! Jag har sannerligen inte haft någon ledig stund nu i eftermiddags, för all min tid har jag lagt på att plugga, plus att slå in de sista julklapparna till fyra favoriter:) Nu tänkte jag visa er vad jag köpte i Lidköping i helgen, när jag var hos mormor tillsammans med min syster!


 

Guldig halsring från KappAhl.


 

Silvrigt glitter-nagellack från Aberdeen (salong i Skara). Vi tog ju en sväng till Skara innan vi åkte vidare till Lidköping.


 

15-pack silverringar från H&M.


 

Concealer från H&M.


 

Vitt pannband från ginatricot.


Nu har jag precis duschat och gjort iordning mig, och njuter av ett klipp med finaste tjejerna! Dom är så underbara så det är inte klokt, och det gör mig varm och glad i hjärtat att jag snart får träffa dom! Mina änglar ♥ Tjejerna skrev till mig på facebook för några dagar sedan, och tackade mig för att jag stöttar dom så mycket. Dom blir varma och glada i sina hjärtan av mina ord, och dom älskar mig för att jag finns där för dom. Det känns extra fint i Timoteijornas hjärtan, att jag stöttar dom i och med Melodifestivalen. Jag älskar dom så det gör ont i hjärtat!! ♥♥♥♥


Jag köpte faktiskt inte bara det jag visat på bild här ovan, utan även de sista julklapparna till tjejerna, plus en silvrig ram! Jag har pysslat och grejat, slått in julklappar och sånt där kul ikväll också:) Älskar det! Imorgon har jag studiedag, så jag ska ta sovmorgon en timma extra, och sen åker jag till Skövde tillsammans med mamma, pappa och syster. Vi ska vara där till eftermiddagen, och shoppa och bara ha det mysigt! Äta på restaurang ska vi också göra:) Känns skönt att vi inte kommer hem så jättesent, så man kan sätta sig och plugga resten av dagen. Ha det gott! Varma kramar ♥

Presentation


Namn: Sara Christina Svensson

Ålder: 15, fyller 16 i augusti

Född: Jönköping

Bor: Gudhem

Familj: Mamma, pappa, storebror och tvillingsyster, två kaniner

Gör: Börjar på floristprogrammet till hösten, JB Jönköping

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Vem är din favorit i One Direction?
 Louis
 Liam
 Harry
 Niall
 Zayn

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards