sarasvensson

Alla inlägg den 5 november 2011

Av Sara - 5 november 2011 12:35

Det sitter alltid i vita A4-papper, så om jag har en massa Timoteijbilder som jag vill sätta in i pärmen, så kan jag alltid göra det :) Kommer ni ihåg bilderna jag beställde?? HÄR hittar ni dom!!

Jag tänkte egentligen göra något fint kollage till en utav mina ramar, men istället satte jag in de i pärmen! Då kan man liksom bläddra och njuta av finaste tjejerna när man vill :)


 


 


 


 

Visst blev det fiiiiiiiint?? :) Pärmen är signerad av tjejerna och dom har tittat i den flera gånger, dom älskar den, precis som jag!! Elina blev så inspirerad av att göra en egen, så hon gjorde det :) KUL! Och som framsida har hon bla. en utav mina bilder som jag tagit :) Underbart.....!!!


Nu behöver jag er hjälp!!!!! Det är så att jag är med i en tävling på fb, där man kan vinna en backstage-träff med Timoteij på Julkalaset. Jag ska till julkalset 15 dec i Lidköping, och det skulle vara så underbart att få en julträff med favoriterna ♥ Då kan jag passa på att lämna över mina julklappar till tjejerna, som jag jobbar med för fullt. Jag tar absolut inget för givet, men det skulle vara så fantastiskt att vinna!! Hjälp mig att vinna en julträff med mina favoriter, genom att gå in på Familjens Julkalas fb-sida, och gilla mitt julrim! TACK!! ♥


Stora kramar ♥

Presentation


Namn: Sara Christina Svensson

Ålder: 15, fyller 16 i augusti

Född: Jönköping

Bor: Gudhem

Familj: Mamma, pappa, storebror och tvillingsyster, två kaniner

Gör: Börjar på floristprogrammet till hösten, JB Jönköping

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Vem är din favorit i One Direction?
 Louis
 Liam
 Harry
 Niall
 Zayn

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards