sarasvensson

Alla inlägg den 16 november 2011

Av Sara - 16 november 2011 20:52

 

Hej, hur har ni det?? Hoppas att ni har det finfint ♥ Ikväll har jag varit i Lidköping, och på De la Gardie open! Det är De la Gardie gymnasiets öppet hus :) Jag bara älskar den där skolan!! Sååå himla fin!! Stort, ljus, fräsch, modernt...!! En toppenskola! Programmen är superbra, speciellt floristlinjen :) Det är ju floristinriktningen på Hantverksprogrammet om man ska vara exakt noga :) Jag var ju inne i florist-elevernas lokaler nu ikväll, och fick prata med båda lärare och elever. De har det såå fint, jättestort och härligt! Så där vill jag hamna :) Nu är det bara och hålla tummarna för att betygen räcker, men eftersom det inte är så jättesvårt att komma in, så ska det nog gå bra :) Annars har det varit en vanlig skoldag idag, men en hel del läxprov och läxförhör!


Redan torsdag imorgon, härligt!! Helgen närmar sig....!!! Imorgon har jag so-prov och ty-läxförhör, men jag har tränat som ett as, så det ska nog gå bra, haha :) Nu ska jag ta mig en snabbdusch, och sen blir det nattit natti ♥ Förresten, ni som ännu inte gillat, för det!!!!! Info hittar ni längre ner här på sidan :) Tack! Hörs imorgon, stor KRAM!

Presentation


Namn: Sara Christina Svensson

Ålder: 15, fyller 16 i augusti

Född: Jönköping

Bor: Gudhem

Familj: Mamma, pappa, storebror och tvillingsyster, två kaniner

Gör: Börjar på floristprogrammet till hösten, JB Jönköping

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Vem är din favorit i One Direction?
 Louis
 Liam
 Harry
 Niall
 Zayn

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards