sarasvensson

Alla inlägg den 18 november 2011

Av Sara - 18 november 2011 17:22

Jag vet inte hur många gånger jag skrivit det här nu, men jag vill verkligen vinna, så det är därför! Ni som känner mig vet hur mycket Timoteij betyder för mig, och hur innerligt mycket jag älskar dom. Tjejerna är en stor del av mitt liv, dom stöttar mig, och visar kärlek, värme och omtanke ♥ Dom är mina änglar, mina "storasystrar".


Jag är ju med och tävlar om en backstage-träff med Timoteij på Julkalaset! Den 15e december åker jag till Sparbanken Lidköping Arena, för julkalas! Jag längtar så himla mycket, för jag minns vilken fantastisk upplevelse det var förra året. Julkalaset är den absolut bästa julkonserten som man kan åka på! Så är det bara :) Timoteij var med förra året, och är med nu i år igen. Lycka! Juldrömmen är att få lite extra jultid med mina favoriter ♥ Och drömmen kan faktiskt bli sann! Och det är NI som hjälper mig dit! Genom att gå in på Familjens Julkalas facebooksida och gilla mitt julrim, så kommer jag ett steg närmare juldrömmen! Jag är så innerligt tacksam för alla som redan gillat mitt rim, det betyder sååå himla mycket, men jag vill ha fler! Så kom igen nu allihopa, gilla gilla gilla!! :D


 


När ni är inne på Familjens Julkalas facebooksida, så ser ni den här bilden en liten bit ner i loggen! Klicka er in på denna bilden, så ser ni en massa kommentarer. Gilla min kommentar (där jag skrivit mitt julrim), och jag är ett steg närmare drömmen ♥ Tusen tack!

Av Sara - 18 november 2011 17:17

Hej på er, fina ni!! Hoppas att allt är bra ♥ Sååå himla härligt med fredag! Veckorna springer ju iväg nuförtiden, men tänkt egentligen vad mycket man hinner med på en hel vecka....!! Älskar det :) Har precis avslutat städet av rummet. Det har ju blivit lite som en fredagssyssla, haha! Och sen har ju Embla och Trojas bur blivit ren och fin nu också :) Har ni sett halsbandet här nedan?? Mitt nya, fina med tjejernas namn! Är sååå himla nöjd, så himla fint är det! Älskar det redan :D Ska bli underbart att kunna bära tjejernas namn runt halsen! ♥


 

Timoteij och jag pryder en del av min stora vägg i rummet ♥ Signerad av tjejerna, plus av mig!


Nu ska jag strax ta mig en låååång dusch, är så frusen idag, det är så kallt...!! Sen ska jag fixa iordnign lite grejer, innan det är dags för middag med familjen. Idag är det myskväll som gäller, och IDOL! Heja Moa ♥ Puss!

Av Sara - 18 november 2011 14:53

Fick hem ett underbart smycke från Ida på ZWEETS idag! Alltid roligt att hämta ut paket :) Beställde ju halsbandet för några veckor sedan, men det har tyvärr varit lite krångel, men nu i veckan fixade det sig, och jag fick det innan veckan var slut :)


 

En ring med texten "Timoteij", med en ljusrosa pärla inuti ringen. Valde ju såklart Timoteij-färgen :) Från ringen hänger fyra brickor, med varje Timoteijas namn :) Kedjan är rätt lång, men jag älskar långa halsband, så det är bara toppen! Fick med en längre utan extra kostnad, bara för att det varit krångel med beställningen.


 

Underbart att kunna bära favoriternas namn runt halsen!! ♥


 


 


 

Visst är det fint?? :) Är såååå himla nöjd, och kommer absolut att beställa fler smycken från duktiga Ida! Besök hennes hemsida HÄR


  

Har precis varit ute en stund med finaste prinsessorna ♥ Städat deras bur, och gjort iordning! Nu ska jag göra delprov med mopedteorin, och sen blir det städ av rummet! Fredag.....!! Härligt :) Hörs sen ♥

Presentation


Namn: Sara Christina Svensson

Ålder: 15, fyller 16 i augusti

Född: Jönköping

Bor: Gudhem

Familj: Mamma, pappa, storebror och tvillingsyster, två kaniner

Gör: Börjar på floristprogrammet till hösten, JB Jönköping

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Vem är din favorit i One Direction?
 Louis
 Liam
 Harry
 Niall
 Zayn

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards