sarasvensson

Alla inlägg den 10 november 2011

Av Sara - 10 november 2011 19:12

 

Är lite i chock nu, måste jag säga!!! För vet ni vad?! Mina änglar, finaste Timoteij, kommer att delta i nästa års Melodifestival!! Helt galet....!!! Det känns så himla roligt, för de är såå himla duktiga och begåvade, så det är inte klokt!! När de deltog förra året blev det ju en stor skräll :) Låten som de kommer att tävla med heter "Stormande hav", och är en låt i musikstilen folketno. Helt galet vad det skulle vara KUL att uppleva detta på plats!! Men jag antar att biljetterna är hur dyra som helst, och att vissa städer redan sålt slut!! Vi får se hur det går, men jag håller tummarna för det bästa, såklart :) Änglarna mina!! ♥ Bästa som finns!!

Av Sara - 10 november 2011 17:11

Finaste ni, TACK, tusen tack, alla ni som redan gillat mitt rim!! Det betyder sååå mycket, och jag är så himla tacksam!! Det är verkligen juldrömmen. Att få lite extra tid med mina favoriter, julkramas, och så kan jag passa på att lämna över mina julklappar till tjejerna, som jag jobbar med ♥


Gå in på Familjens Julkalas facebooksida, och scrolla ner en bit på sidan, så hittar du denhär bilden:


 


Och under den här bilden ser du en massa kommentarer, gilla då min kommentar, där jag skrivit mitt rim :)


Tusen TACK! ♥

Presentation


Namn: Sara Christina Svensson

Ålder: 15, fyller 16 i augusti

Född: Jönköping

Bor: Gudhem

Familj: Mamma, pappa, storebror och tvillingsyster, två kaniner

Gör: Börjar på floristprogrammet till hösten, JB Jönköping

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Vem är din favorit i One Direction?
 Louis
 Liam
 Harry
 Niall
 Zayn

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards