sarasvensson

Alla inlägg den 12 november 2011

Av Sara - 12 november 2011 17:24

Hej! Hoppas att ni mår bra. Idag har jag haft fullt upp! Gick upp extra tidigt idag, för att hinna in till falköping, och vara med när min bror tävlar :) Han tävlar tyngdlyftning, och är GRYM! Så himla duktig, och man blir ju såklart väldigt stolt när man sitter i publiken :) Hur som helst så gick det väldigt bra idag, både för brorsan, och för de andra som han tränar. Kul! När det var slut inne i stan, så blev det mysig mysig tillsammans med familjen här hemma. Älskar när alla är samlade! Det är så himla mysigt! Nu på eftermiddagen har jag pluggat, pluggat, pluggat!! Den kommande veckan är verkligen inte rolig, men det är bara att kämpa på och göra sitt bästa!


Nu är jag är jag jättetrött. Ska duscha och göra iordning mig snart, för ikväll är det myyyys som gäller! Tror jag slår på "Så mycket bättre" klockan åtta! Imorgon åker jag och familjen till mormor i Lidköping, för att äta middag, umgås och bara mysa. Ska bli underbart, för det var längesen jag träffade min älskade mormor ♥ Ska fixa lite ärenden imorgon, hemligt, men jag kan säga så mycket som att det är julklappar till Timoteij :)


Ha en underbar kväll!


Kramar ♥


                                 

                                                                Vackraste i världen!! ♥♥♥♥

Presentation


Namn: Sara Christina Svensson

Ålder: 15, fyller 16 i augusti

Född: Jönköping

Bor: Gudhem

Familj: Mamma, pappa, storebror och tvillingsyster, två kaniner

Gör: Börjar på floristprogrammet till hösten, JB Jönköping

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Vem är din favorit i One Direction?
 Louis
 Liam
 Harry
 Niall
 Zayn

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards