sarasvensson

Alla inlägg den 20 november 2011

Av Sara - 20 november 2011 17:19

Hej på er! Hoppas att allt är bra ♥ Sorry för kass uppdatering, men jag har verkligen inte haft tid! Det är så himla mycket i och med skolan just nu, så jag har i stort sett spenderat all min tid till att plugga. Det är inte många veckor kvar till jul nu, så det gäller att kämpa på och göra sitt allra bästa! Ville bara slänga in ett inlägg nu till er, och hoppas att ni alla mår bra! Det är tråkigt att jag inte har tid till bloggen just nu, men så fort jag har det, så lovar jag att uppdatera och skriva som vanligt igen! Igår var jag i Skövde tillsammans med min familj. Vi var och kollade på tre olika gymnasie-skolor där, bland annat den praktiska skolan med floristlinjen. Det är liten skola, med få program och väldigt små klasser. En fördel, absolut, att man får mycket tid med läraren, och mycket hjälp. I floristklasserna var de 5, 4 och 7 st, om jag inte minns fel. Det är jättemysigt att vara så himla få, för man få ju en sån fin, mysig kontakt till sina klasskamrater, men jag tänker lite på hur det blir på studenten till exempel....Det kan ju inte vara så jätteroligt att fira med 5 stycken. Så jag har iallafall bestämt mig för att söka till Hantverksprogram florist på De la Gardie i Lidköping! Det blir mitt första val! Jag älskar staden, skolan...!! Allt är sååå himla bra där! Det är hur fint som helst, vitt, ljust, modernt, fräscht och världens finaste lokaler. Sen ska jag söka Hantverksprogram florist i Skövde som andra val, och sen handel i Skara :) Så får det bli! Känns ändå skönt att jag har bestämt mig, och har mitt val färdigt, så man slipper stressa.

                                    

Mina vackra änglar som jag älskar så mycket!! Ni som ännu inte gillat mitt julrim, gör det!! Gå in på Familjens Julkalas facebooksida, klicka er in i loggen och scrolla ner en bit i loggen, så ser ni en bild som har med timoteij-träff att göra. Klicka på den bilden, så kommer alla kommentarer upp. Gilla min kommentar (där jag skrivit mitt rim). TACK!! ♥


Idag har jag bara suttit och pluggat! Som ni läst här ovan, så är det hur mycket som helst nu i veckan, så det är ju tyvärr därför jag inte har någon tid till bloggen. Tyvärr blir det så ibland, men det är inget jag kan göra åt. Jag har precis kommit in från en långpromenad, och nu har jag fixat med lite grejer på datorn. Imorgon är det måndag igen....!!! Det är galet var veckorna springer iväg. Nu är det inte många veckor kvar till jul, underbart ♥ Hoppas att ni har haft en underbar helg, och att allt är bra med er!! Stora kramar ♥



Presentation


Namn: Sara Christina Svensson

Ålder: 15, fyller 16 i augusti

Född: Jönköping

Bor: Gudhem

Familj: Mamma, pappa, storebror och tvillingsyster, två kaniner

Gör: Börjar på floristprogrammet till hösten, JB Jönköping

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Vem är din favorit i One Direction?
 Louis
 Liam
 Harry
 Niall
 Zayn

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards