sarasvensson

Alla inlägg den 6 november 2011

Av Sara - 6 november 2011 19:08

 

                          Bild som jag tog på änglarna, när vi träffades 4 september i år ♥


Ha en underbar kväll, allihopa!! Imorgon är det måndag, härligt....!!! Det här lovet har verkligen gått fort, men precis som jag skrev i förra inlägget, så ska det faktiskt bli rätt gött att komma tillbaka lite till verkligheten igen, efter en underbar ledighet :) Vi har en hel vecka framför oss, med en massa möjligheter!! Nu ska vi tillsammans ta till vara på veckan som kommer, och göra den riktigt bra!! ♥


Önskar er en fin kväll!! Kramar ♥

Av Sara - 6 november 2011 17:01

Hej, raringar!! Hoppas att allt är bra. Först och främst vill jag säga TACK!! Tack, tack, tack, från djupet av mitt hjärta alla ni som gillat mitt julrim!! Det betyder så himla mycket, så ni anar inte! Det är juldrömmen, att få lite extra tid med favoriterna. Julkramas och lämna över mina julklappar, som jag jobbar med för fullt. Jag är så tacksam över att ni röstar, gillar och unnar mig dethär!! Det betyder mer än någonting annat!!


Idag har jag haft en underbar dag!! Uppdateringen har inte blivit den bästa, men så är det ibland, och jag har ju så mycket mer att göra än att blogga :) Idag har jag tagit mig en riktig slapp-dag. Det är sista dagen på lovet, och imorgon är det skola som gäller. Det är mycket kul som händer nu framöver, och jag ser faktiskt mycket positivt i att komma tillbaka till verkligheten. Det känns skönt på nåt sätt. Jag tog en lång och välbehövlig sovmorgon imorses, åt en god frukost med mina käraste, och resten av dagen har egentligen bestått utav vila. Jag älskar det! Lite plugg har det dock också blivit idag, men sånt är livet :) Nyss var jag också ute på en långpromenad med syster i det härliga vädret!!


Resten av dagen ska jag bara mysa, vila och ha det gött :) Ikväll ska jag se på "True Talent", och sen blir det tidig läggdags ikväll, för imorgon är det skola som gäller. Än en gång, TACK alla ni som gillar och röstar!!! Och ni som ännu inte gjort det, gör det :) Familjens Julkalas facebooksida, där hittar ni mitt rim :) Tryck på gilla, och jag kommer en röst närmare juldrömmen ♥ Puss!


 

                                       Mina änglar!! ♥♥♥♥

Presentation


Namn: Sara Christina Svensson

Ålder: 15, fyller 16 i augusti

Född: Jönköping

Bor: Gudhem

Familj: Mamma, pappa, storebror och tvillingsyster, två kaniner

Gör: Börjar på floristprogrammet till hösten, JB Jönköping

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Vem är din favorit i One Direction?
 Louis
 Liam
 Harry
 Niall
 Zayn

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards