sarasvensson

Alla inlägg den 7 november 2011

Av Sara - 7 november 2011 19:13

Hej!! Hur är läget? :) Har har det jättebra! Idag var ju första dagen i skolan efter lovet. Otroligt härligt att få träffa alla igen, och att komma tillbaka till verkligheten, samtidigt som man mest av allt skulle vilja dra täcket över huvudet när man ska gå upp på morgonen. Usch, det är det enda negativa, annars är allt bra :) Idag har det annars varit en helt vanlig skoldag. I eftermiddags tog jag med syster på en promenad här i Gudhem, och så passade vi på att hämta ut posten :) Sen har det blivit mycket plugg!!! Det är en hel del läxor och prov som gäller nu veckorna framöver. Men snart är det faktiskt jul, så det gäller att kämpa på och göra sitt bästa nu de sista veckorna!! :) I eftermiddags har jag också pysslat och dekorerat lite grejer. Jag håller det hemligt ett tag till :) Snart ska jag bege mig ner till tvn, tända ljus och bara mysa!!


Än en gång TACK, tusen tusen tack, alla ni som gillar mitt julrim på Familjens Julkalas-facebooksida!! Det betyder så innerligt mycket, och jag är såååå tacksam!!! Så TACK alla!! Det som gör mig extra glad, är att många andra, som inte är mina vänner också gillar det :) Tack!! ♥


Ha en fin kväll, och var rädda om er!! ♥


Vi hörs imorgon!!


Varma kramar ♥


 

                Jag och syster på Gotland i somras. Sommaren på Gotland ♥ Saknar!



Presentation


Namn: Sara Christina Svensson

Ålder: 15, fyller 16 i augusti

Född: Jönköping

Bor: Gudhem

Familj: Mamma, pappa, storebror och tvillingsyster, två kaniner

Gör: Börjar på floristprogrammet till hösten, JB Jönköping

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Vem är din favorit i One Direction?
 Louis
 Liam
 Harry
 Niall
 Zayn

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards