sarasvensson

Alla inlägg den 23 november 2011

Av Sara - 23 november 2011 18:30

Hej, fina ni!! UNDERBART att hinna med blogginlägg fast att det är mycket att göra....!!! Bloggen har alltid varit, och kommer alltid att vara, en väldigt stor del av mitt liv, för jag har ju bloggat så många år nu, och ÄLSKAR det! Det är bland det absolut roligaste som finns! Idag har jag haft en riktigt bra dag i skolan. I eftermiddags har det inte blivit lika mycket läxor som det blev igår, och i måndags. Hemkunskap och so! Roliga ämnen, tycker jag :) Syster och jag passade på att ge oss ut på en långpromenad nu i eftermiddag också! Jag älskar verkligen att röra på mig, och en lång promenad är det absolut bästa sättet att träna på tycker jag, speciellt om man verkligen försöker hålla ett bra tempo hela promenaden igenom, fort ska det gå :D Jag älskar att gå med syster! Det är bara så gött :) Idag har också min fina, röda adventsstjärna fått komma upp! Det är såå mysigt att man har börjat med alla såna här julbestyr :) Jag älskar ju julen, min absoluta favorithögtid! 


Nu när jag ändå har tid, så tänkte jag berätta om mina planer för helgen. På fredag slutar syrran och jag tidigt, så efter att vi slutat på eftermiddagen, så kommer mormor hit till oss. Vi ska först åka till Skara, syster yster ska fixa ärende på bästa skönhetssalongen Aberdeen, där hon gjorde sin praktik för några veckor sedan, då jag var på Interflora ett stenkast bort. Det var också DÄR, som jag träffade finaste Cissi och Elina! Underbara minnen! Så dit ska vi först, innan vi åker vidare till världens bästa stad, Lidköping :) Vi ska bo hos mormor över helgen och bara mysa! Ska bli så härligt! Det är så mycket i och med skolan just nu, så jag känner verkligen att jag behöver komma bort ett tag, och i Lidköping mår jag som allra bäst.


                          

Bästa som finns!! ♥♥♥♥ Påminner er om julträffen med tjejerna som jag är med och tävlar om. Gilla mitt julrim HÄR. Mitt rim har jag skrivit bland kommentarerna, så leta bara efter mitt namn, Sara Svensson. TACK!! ♥


Hoppas att ni har en underbar onsdag! Ikväll ska jag som vanligt bädda ner mig framför tvn och mysa! Imorgon är det redan torsdag, härligt.....!!! Slutar sent, senaste dagen på hela veckan, men det ska nog gå bra! Puss!

Presentation


Namn: Sara Christina Svensson

Ålder: 15, fyller 16 i augusti

Född: Jönköping

Bor: Gudhem

Familj: Mamma, pappa, storebror och tvillingsyster, två kaniner

Gör: Börjar på floristprogrammet till hösten, JB Jönköping

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Vem är din favorit i One Direction?
 Louis
 Liam
 Harry
 Niall
 Zayn

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards