sarasvensson

Alla inlägg den 2 december 2011

Av Sara - 2 december 2011 17:34

Hej på er!! Har tillbringat eftermiddagen åt att göra om lite i mitt rum!! Jag har nämligen möblerat om en hel del! Men innan det var dags för ommöbleringen, så storstädade jag rummet, så att det var riktigt rent och fint. Har dammsugit, torkat och vädrat, och plockat iordning i alla hyllor plus på skrivbordet. Det behövdes, kan jag säga :) Skönt att det är gjort nu!! Jag har ju ett så himla litet rum, så det går ju egentligen inte att möblera om sådär jättemycket, men min plan kunde genomföras i allafall!! Här får ni bilder på hur det ser ut nu:)


 


 

 

             

Visst blev det bra?? :) Tycker rummet ser mycket större ut nu...härligt!! Är verkligen inte pigg idag, men har ändå kämpat med både burstäd av Embla och Trojas bur, och storstäd av rummet! Har superont i halsen, och känner bara att jag behöver vila upp mig, inför kalaset på söndag, för då vill jag givetvis vara pigg och kry! Ska ta mig en lång och varm dusch nu, sen ta på mig myskläder och mina underbara duntofflor. Ikväll ska jag bädda ner mig framför tvn med täcken och filtar, och bara mysa. Ha en underbar kväll!! Kramar

Av Sara - 2 december 2011 13:39

Så himla härligt med fredag och helg..!!! Det är alltid lika nice att sluta tidigt från skolan just på fredagar, när man har två dagars ledighet från skolan:) Jag har precis kommit hem, och snart blir det fika här hemma, eftersom min bror fyller år idag! Idag har jag mycket att ta itu med. Ska storstäda rummet idag, eftersom vi har kalas för släkten nu på söndag. Det blev ju inget städ förra fredagen, eftersom jag åkte till Lidköping över den helgen, så nu behövs det verkligen supermycket!! Jag planerar att möblera om lite i rummet också...kan vara kul:) Jag har faktiskt riktigt bra planer, haha :) Men först så måste rummet moppas och städas riktigt ordentligt, alla hyllor måste tömmas, så det ligger lite jobb framför mig, men det ska nog gå bra:) Om jag nu möblerar om idag, så visar jag naturligtvis före och efterbild!


Nu har mamma kommit hem, så nu ska vi fika och mysa!! Underbara fredag ♥ Ha en fortsatt fin dag! Och hoppas att eran helg börjat på bästa sätt!! KRAMAR!!


 

Stort GRATTIS till världens bästa bror som fyller 20 år idag!! ♥



Presentation


Namn: Sara Christina Svensson

Ålder: 15, fyller 16 i augusti

Född: Jönköping

Bor: Gudhem

Familj: Mamma, pappa, storebror och tvillingsyster, två kaniner

Gör: Börjar på floristprogrammet till hösten, JB Jönköping

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Vem är din favorit i One Direction?
 Louis
 Liam
 Harry
 Niall
 Zayn

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13 14
15
16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards