sarasvensson

Alla inlägg den 27 december 2011

Av Sara - 27 december 2011 20:34

Julen är över, och nu ser vi fram emot nya saker! Jag har haft en helt underbar jul tillsammans med mina nära och kära. Hoppas att ni också haft det. Julen är så mysig på så många sätt. Det är alltid skönt att vara ledig, såklart, men julen är speciell. Stämningen, värmen och all glädje. Julen är underbar! Det finaste är ju att man verkligen får tid till att njuta av tillvaron, och av livet. Tillsammans med sina nära och kära. Bättre kan det inte bli! Som sagt, nu är det nya saker att se fram emot! Bland anant nyår! Våra nyårsgäster kommer på fredag, och kommer att stanna till sändag. Det ska bli mysigt och riktigt roligt! Idag har jag bara slappat och latat mig. Syster yster och jag tog oss en ordentlig långpromenad på förmiddagen, och var ute och busade med prinsessorna på eftermiddagen, men annars har det bara blivit en massa mys. Det är härligt, och det är alla värda.


Jag har precis duchat, och slängt på mig min goa mysdress + mysiga duntofflor. Underbart! Förrsten, jag är sugen på att fixa någon ny header av nåt slag, men jag har så dålig fantasi just nu, så jag har faktiskt ingen aning om vad jag skulle kunna göra. Har ni några förslag? Och har ni någon favoritbild på mig som jag lagt upp i bloggen, och som ni gillar extra mycket?:) Skulle vara kul att veta vad ni tycker! Imorgon åker jag till Skövde tillsammans med min syster och pappa. Ska kika på mellandagsrean och se om jag hittar något fint:) Är ute efter lite nya kläder och ett plus är ju att det är så billigt! Sånt gillas:) Får se om jag hittar nåt! Hoppas att allt är bra med er, och hoppas att ni har en fin kväll!


Vi hörs imorgon!


Kärlek ♥ / S


 

Jag tillsammans med mina änglar ♥♥♥♥

Av Sara - 27 december 2011 12:39

Hej raringar! Hur mår ni? Jag mår jättebra! Jag har precis varit ute på en härlig långpromenad tillsammans med min syster här hemma i Gudhem. Det var riktigt gött att få komma ut i friska luften lite! Och att få röra på sig! Det blåser dock hur mycket som helst idag, så man får vara försiktig så man inte blåser bort;) Haha! Idag sov jag riktigt länge, vilket var riktigt skönt. Lång sovmornar får man allt unna sig ibland! Idag är inte mycket planerat. Tänkte bara ha en skön hemmadag tillsammans med min syster:) Och bara mysa och ha det bra! Imorgon åker jag till Skövde med pappa och syster, och kikar lite på mellandagsrean! Ska se på två tröjor, plus skal till min nya mobil.


I eftermiddag ska syrran och jag ut med prinsessorna! Ska bli mysigt att få gosa lite med dem:) Det var längesen jag la upp bilder på Embla och Troja här i bloggen, men jag har faktiskt några nya bilder som togs för några dagar sedan, som jag kanske kan ta och visa:) Ha en underbar dag, så hörs vi under dagen! ♥ Kramar!

Presentation


Namn: Sara Christina Svensson

Ålder: 15, fyller 16 i augusti

Född: Jönköping

Bor: Gudhem

Familj: Mamma, pappa, storebror och tvillingsyster, två kaniner

Gör: Börjar på floristprogrammet till hösten, JB Jönköping

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Vem är din favorit i One Direction?
 Louis
 Liam
 Harry
 Niall
 Zayn

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13 14
15
16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards