sarasvensson

Alla inlägg den 14 december 2011

Av Sara - 14 december 2011 16:49

Hej på er! Hoppas att ni har en fin onsdag. Jag har suttit och skrivit på en hemkunskapsinlämning, som precis blivit klar. Det är inte så mycket i skolan nu, eftersom vi snart har jullov, SKÖNT! Det känns så gött att snart få lite ledighet! Det har varit mycket nu i flera veckor, men nu, äntligen luggnar allt ner sig, och det är så himla härligt:) Julen är så underbar på alla sätt! Allt är bara så himla mysigt:) Det har snöat massor idag, men tyvärr var det bara slask, och inget vitt som stannade kvar:( Vill ha vinterland igen!!!


Jag ska snart duscha och fixa iordning mig, och sen måla naglarna! Imorgon är det ju stora dagen, och julkalas som gäller, så då ska naglarna naturligtvis vara fina:) Jag har längtat och väntat i flera månader nu inför morgondagen, så det känns sååå himla härligt att det äntligen är dags! Ska bli underbart! Jag är i skolan imorgon, men är ledig från de två sista lektionerna, så att jag hinner till träffen med Timoteij. Allt är klart inför träffen nu. Julpåsen med tjejernas julklappar och julbrev är packad, och kamerabatteriet till våran systemkamera har satts på laddning:)


 

Mina fina änglar, som jag får krama imorgon!! ♥♥♥♥


Hoppas att allt är bra mer er. Ha en underbar kväll! Puss!

Presentation


Namn: Sara Christina Svensson

Ålder: 15, fyller 16 i augusti

Född: Jönköping

Bor: Gudhem

Familj: Mamma, pappa, storebror och tvillingsyster, två kaniner

Gör: Börjar på floristprogrammet till hösten, JB Jönköping

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Vem är din favorit i One Direction?
 Louis
 Liam
 Harry
 Niall
 Zayn

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13 14
15
16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards