sarasvensson

Alla inlägg den 26 december 2011

Av Sara - 26 december 2011 21:33

 

Direkt när jag kom hem från bion nu ikväll, så slängde jag på mig min mysdress, och givetvis åkte mina goa tofflor också på! En perfekt mysoutfit, om ni frågar mig;) Vad har ni gjort ikväll?


Ha det gott, så hörs vi imorgon! Kraaaam ♥

Av Sara - 26 december 2011 20:55

Tänkte visa er mina supermjuka och megagosiga tofflor, som jag bland annat fick utav min kära mormor i julklapp!


       

Gråa stickade, med grått dun inuti. Bruna knappar som dekoration, plus sulor till tofflorna! Riktigt gosiga och supermysiga:)

Av Sara - 26 december 2011 20:43

Hej! Jag har tillbringat kvällen inne i Falköping tillsammans med min mamma, pappa och syster, och på Cosmorama bio! Vi har sett "The Stig-Helmer Story", som var sååå himla bra och roligt! Det var verkligen en film i min smak. Se den, om ni inte gjort det!


 

Såhär såg jag ut ikväll! Skinnkjol från H&M, blommig blus från ginatricot och strumpbyxor från Åhléns. Håret hade jag uppsatt i en hästsvans. Körde på kängor till det, plus min underbart gosiga jacka från VILA!


Hoppas att allt är bra med er! Puss ♥

Av Sara - 26 december 2011 11:47

Hej! Hoppas att ni har en fin annandag jul ♥ Här hemma har jag precis slängt på mig min goa mysdress, och satt mig tillrätta i min mysiga säng med datorn i knät. Idag blir det en skön hemmadag, med enbart en massa mys. Det är sista dagen i julhelgen, så jag tycker att man ska passa på att njuta av det så mycket som möjligt! Ikväll ska jag in till Falköping för att gå på bio, tillsammans med mamma, pappa och syster. Vi ska se "Stig-Helmer Story", som hade premiär igår. Någon som redan har sett den?


 


Önskar er alla en jättefin dag! ♥ Förresten, är det någon som har lust att spela Wordfeud?? Om ni vill spela mot mig, så får ni jättegärna göra det:) Sara_s heter jag där!


Puss och Kram!

Presentation


Namn: Sara Christina Svensson

Ålder: 15, fyller 16 i augusti

Född: Jönköping

Bor: Gudhem

Familj: Mamma, pappa, storebror och tvillingsyster, två kaniner

Gör: Börjar på floristprogrammet till hösten, JB Jönköping

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Vem är din favorit i One Direction?
 Louis
 Liam
 Harry
 Niall
 Zayn

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13 14
15
16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards