sarasvensson

Alla inlägg den 28 december 2011

Av Sara - 28 december 2011 19:48

Kunde inte hålla mig tills imorgon, så jag satte upp förstoringen redan idag!! Åhh vad bra det blev...!!!


 

Visst blev det fint?? Superroligt med fix i rummet, tycker jag. Har ju bytt plats på förstoringarna. Den högra på väggen, satt på vänster sida först, och på höger plats hade jag massor med bilder på favoriterna. Som ni ser så är den högra förstoringen signerad av både mig och tjejerna, och det ska den nya givetvis också bli! Av oss alla fem:) Ska be tjejerna signera och skriva på den nästa gång vi ses! Bilderna på tjejerna ska jag sätta upp på min garderobsdörr...det gör jag imorgon:) Älskar att fixa i rummet!! Det är sååå kul...!!! Imorgon blir det ännu mer fix, plus storstäd av mitt lilla krypin. Ha en fin kväll!! Kramar ♥

Av Sara - 28 december 2011 19:26

Ska beställa ett skal till min nya mobil!! Vilken färg tycker ni är finast?? Själv är jag mest inne på antingen den vita eller den turkosa.


     

Av Sara - 28 december 2011 19:07

Fick hem min förstoring idag!! Som jag beställde några dagar innan jul. Den är sååå fin, och jag älskar verkligen bilden som jag valde att förstora. Imorgon, när det blir storstäd av rummet, så ska den få komma upp på en av väggarna, bredvid den andra förstoring på mig med tjejerna:) Underbart!


     

Titta, så FIIIIIN den är!!! Älskar den, OCH tjejerna!! ♥ Förstoringen symbolicerar verkligen allt fint som tjejerna gav mig just den där kvällen, torsdagen den 15 december 2011. Minnen! Nu längtar jag efter att få sätta upp den på väggen!! Det fixar jag med imorgon.


Kramar och kärlek ♥

Av Sara - 28 december 2011 18:39

Hej! Allt bra? Här är det bara fint! Jag har precis ätit middag tillsammans med min familj. Och innan det kom jag hem från Skövde! Jag var där nu i eftermiddag med min pappa och syster, mysigt! Vi har gått runt och kikat i butiker, och fyndat på mellandagsrean, plus fikat! Det var längesen jag var ute i något köpcenter, så jag kände att det var dags. Tyvärr var det väldigt mycket folk, så i flera butiker var det så lång kö till provrummen att man bara vill strunta i det! Men jag fick tag på lite nya kläder iallafall, och som jag kände att jag behövde. Toppen!


     

Puderrosa tjockare tröja, 49 kr (rea) på Cubus.


   

Gråa jeanstights 149 kr, H&M


Det blev en jättemysig eftermiddag, tillsammans med två kära ♥ Alltid värdefullt! Fick hem ett paket idag också! Med en efterlängtat beställning, ska visa er senare:)


Vi hörs sen!


Puss!

Av Sara - 28 december 2011 10:25

Godmorgon, godmorgon! Hoppas att ni sovit gott ♥ Idag var jag tvungen att gå upp betydligt tidigare än vad jag gjor igår, för det är en del som ska fixas, innan jag åker till Skövde i eftermiddag! Jag ska åka dit med min syster och pappa, och kika lite på mellandagsrean. Jag är ju ute efter lite snygga kläder som jag har kikat in, plus skal till min mobil! Här hemma har syster yster och jag precis ätit frukost, och snart ska vi ta oss en ordentlig långpromenad här i Gudhem, samt hämta ut posten. Jag beställde ju en förstoring på bilden på mig med Timoteij några dagar innan jul, så förhoppningsvis kommer den innan denhär veckan är slut! Den är så fin, den bilden, och den symbolicerar allt det fina som tjejerna gav mig den kvällen! Den ska få komma upp på en av väggarna i rummet, bredvid den andra förstoringen på oss fem:) Kommer bli mycket bra! 


Nä, nu måste jag ta tag i lite grejer här hemma! Ha en jättefin dag, allihopa! ♥ Kramar!!  


     

Presentation


Namn: Sara Christina Svensson

Ålder: 15, fyller 16 i augusti

Född: Jönköping

Bor: Gudhem

Familj: Mamma, pappa, storebror och tvillingsyster, två kaniner

Gör: Börjar på floristprogrammet till hösten, JB Jönköping

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Vem är din favorit i One Direction?
 Louis
 Liam
 Harry
 Niall
 Zayn

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13 14
15
16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards