sarasvensson

Alla inlägg den 23 december 2011

Av Sara - 23 december 2011 12:45

Sitter här med nymålade naglar, och ska alldeles strax äta! Snön har regnat bort här hemma i Gudhem, det är grönt och bara lite vitt här och där. Trist tycker jag, för det ska ju vara mycket snö på julen! Typiskt att allt regnade bort inatt. Här hemma förbereds det en massa tills ikväll! Det blir ju julfirande redan ikväll, vilket ska bli väldigt mysigt. Julen är ju verkligen en tid då man får mycket tid med sina nära och kära, vilket uppskattas något enormt.


Snart ska jag förbereda ännu mer! Då håret ska fixas, sminket ska läggas och kläderna ska på + smycken! Ni får ju inte riktigt än se hur jag och min syster kommer att se ut, men massor av bilder kommer såklart! Det kommer bli grymt bra, syrran och jag ska matcha varandra en hel del.


En liten ledtråd...det blir mycket svart och silver, samt lite rött:)


Nu ska vi äta här hemma. Risgrynsgröt och smörgås med julskinka! Mmm! Hoppas att ni har en underbar fredag! Kramar i massor ♥

Av Sara - 23 december 2011 10:52

Godmorgon på er! Hoppas att ni mår bra ♥ Idag tog jag mig en låång och härlig sovmorgon, vilket jag kände att jag behövt:) Jag har precis ätit frukost och gjort iordning mig. Idag är det mycket fix som gäller! Det blir julfirande med familjen, kusinerna och farmor och farfar ikväll, vilket ska bli riktigt roligt.


 

Bild i repris!! :D Bara för att jag ÄLSKAR mina tjejer så galet mycket!! ♥


Nu ska jag ta mig en promenad till affären, och hämta ut posten! Ha en bra dag, så hörs vi! Kram ♥

Presentation


Namn: Sara Christina Svensson

Ålder: 15, fyller 16 i augusti

Född: Jönköping

Bor: Gudhem

Familj: Mamma, pappa, storebror och tvillingsyster, två kaniner

Gör: Börjar på floristprogrammet till hösten, JB Jönköping

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Vem är din favorit i One Direction?
 Louis
 Liam
 Harry
 Niall
 Zayn

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13 14
15
16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards