sarasvensson

Alla inlägg den 3 december 2011

Av Sara - 3 december 2011 21:20

Bara två veckor kvar tills jag får träffa mina änglar igen!! Jag vann ju backstageträffen, och är såååå GLAD och tacksam över det! Tusen tack igen till alla som röstat :) Idag har jag fixat med en julklapp till Bodil, och skrivit hennes julbrev. Det är mycket som ska göras, men det är så kul att fixa med saker och presenter till tjejerna, för man ser verkligen framför sig hur innerligt glada dom kommer bli!! Ska skriva julbreven till Cissi och Elina antingen imorgon, eller i den kommande veckan, så att det blir klart. Ikväll har jag myst framför tvn till "Så Mycket Bättre", tycker det är ett fint program, med många olika personligheter! Skulle dock gärna se en yngre version av programmet, men yngre artister :) Visst, dom har ju inte varit med om lika mycket och kanske inte har så många låtar som de ruttinerade, men ändå :) Det skulle ändå vara kul att se!! TACK till finaste Julia som skickade en sån FIN hälsning till mig här på bloggen!! ♥ Tack snälla du :) Har fortfarande halsont, och är fortfarande febrig, men förhoppningvis så har det gått över tills imorgon, för då är det kalas för min bror som gäller, som fyllde 20 igår :) Hoppas att ni har haft en underbar kväll, allihopa. Nu ska jag bädda ner mig i min varma, mjuka, sköna säng med täcken och filtar ♥ Sov gott sen, och dröm om allt det vackra!


 

Bild i repris!!! UNDERBARASTE Timoteij, som är dom vackraste som finns!!

Av Sara - 3 december 2011 14:27

Det snöar!! Tjoho, vad kul :D För vad är en vinter utan ett vackert vitt vinterland?? På julafton ska det vara snö, på Julkalaset ska det vara snö, och i december ska det vara snö! Tyvärr är det ju ingen "riktig" snö som faller ännu. Det ska ju bli vitt på marken, men det kommer väl sen också hoppas jag:) Idag är jag hemma och kurerar mig! Jag är så förkyld, och har jätteont i halsen, så idag går jag inte utanför dörren. Jag har tagit på mig massor av kläder, och har nu bäddat ner mig i en fåtölj i vardagsrummet här hemma. Nu ska jag mysa och se på film!


Ha en underbar lördag! Kramar ♥


 

Mina vackra änglar!! ♥♥♥♥

Presentation


Namn: Sara Christina Svensson

Ålder: 15, fyller 16 i augusti

Född: Jönköping

Bor: Gudhem

Familj: Mamma, pappa, storebror och tvillingsyster, två kaniner

Gör: Börjar på floristprogrammet till hösten, JB Jönköping

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Vem är din favorit i One Direction?
 Louis
 Liam
 Harry
 Niall
 Zayn

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13 14
15
16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards