sarasvensson

Alla inlägg den 18 december 2011

Av Sara - 18 december 2011 19:00

 

Nu är en förstoring på den här bilden beställd! Den kommer att sitta på en av väggarna i rummet, bredvid den andra förstoringen på oss fem. Det kommer bli riktigt bra! Men innan den ska sättas upp, så ska den såklart signeras av oss alla fem, precis som den andra blev. Jag beställer alltid bilder, förstoringar och andra fotoprodukter från photobox. En riktigt bra sida med fina erbjudande! Om du vill ha en personlig julklapp, så kika in deras hemsida, där du kan göra massor med fint av din favoritbild:)


Nu ska jag hoppa in i duschen, och sen åker myskläderna och goaste duntofflorna på! Ikväll ska jag mysa framför tvn, och bara ta det allmänt lungt. Härligt! Ha en underbar kväll! Puss!

Av Sara - 18 december 2011 15:53

Har precis kommit hem från Skara. Har varit där en sväng med min pappa och syster, och gjorde ett ärende på Aberdeen. Om ni inte har köpt klart era julklappar än och inte vet vad ni ska köpa, sväng in på Aberdeen! Dom har massor av julklappserbjudande, prissänkta parfymer och fina julklappasförpackningar med olika produkter i. Julklappstips!


   

Nu ska vi fika här hemma, och sen ska jag gå ut och busa med mina små prinsessor i snön! Hoppas att ni har en fin söndag. Puss!

Av Sara - 18 december 2011 12:12

           

Här är min stora, fina samling med idolkort, singlar och skivor med Timoteij! Allt signerat av tjejerna:) Tjejerna släpper en ny skiva nu i vår, och JA! Den måste jag ha:) Deras skiva "Längtan" vad den första jag köpte. Sedan när jag har träffat tjejerna lite titt som tätt, så har jag köpt singlar också. Kom-idolkorten, dem svart/vita, har jag fått av Bodil, och Het-idolkortet köpte jag i Skara i somras. En av högt över änglarna-singlarna har jag köpt, och den andra fick jag av tjejerna nu när vi träffades den 15e i Lidköping. Då fick jag även en Kom-singeln, och den andra likadana har jag köpt sedan tidigare. De två het-singlarna har jag fått av Cissi. Den ena har hon skrivit en supergullig hälsning på baksidan:) Alla dessa fina saker står i min hylla, på samma ställe som min Timoteijnalle och Timoteijpärm:)


Nu blir det lunch med pappa och syster! Sen åker vi till Skara! Kramar ♥

Av Sara - 18 december 2011 10:33

   

Godmorgon!!! Precis som igår så tog jag mig en lång och härlig sovmorgon idag! Och när jag rullade upp rullgardinen imorses, så möttes jag av ett vackert vinterland! Snön har ju kommit och gått lite här i Gudhem. För några veckor sedan hade vi vinterland, sen regnade allt bort, och nu vitt och fint igen! Nu håller jag innerligt tummarna för att snön inte regnar bort, utan stannar kvar hos oss, för snart är det ju jul och då ska det ju vara snö:) Idag har jag lite grejer att fixa med. Efter lunch åker jag till Skara en sväng, och gör ett ärende på Aberdeen. Ha en underbar söndag, och trevlig fjärde advent på er! Puss!

Presentation


Namn: Sara Christina Svensson

Ålder: 15, fyller 16 i augusti

Född: Jönköping

Bor: Gudhem

Familj: Mamma, pappa, storebror och tvillingsyster, två kaniner

Gör: Börjar på floristprogrammet till hösten, JB Jönköping

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Vem är din favorit i One Direction?
 Louis
 Liam
 Harry
 Niall
 Zayn

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13 14
15
16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards