sarasvensson

Alla inlägg den 11 december 2011

Av Sara - 11 december 2011 19:34

Har precis kommit in från en superhärlig långpromenad med syster! Och nu har jag provat kläder inför julkalaset :) Snart ska jag hoppa in i duschen, men innan dess så tänkte jag berätta lite om min dag. Tog mig en skön sovmorgon till klockan 10. Hela förmiddagen ägnade jag åt mina små prinsessor. Vi fixade och grejade inne i garaget och flyttade in buren, det blev asnice! :) Eftermiddagen spenderade jag med två inlämningar, som kommer att ske nu i veckan. Hemkunskap och no! Har kommit en bit på vägen nu, så det är faktiskt inte så mycket kvar nu vilket känns skönt. Nu har jag som sagt provat kläder till julkalaset på torsdag, och det blir såååå himla bra :D


    

Lacktights - ginatricot

Grå tunika/blus - ginatricot
Kängor - DinSko

Halsband - ZWEETS



Ha en underbar kväll!! Puss ♥

Av Sara - 11 december 2011 12:45

Hej! Hoppas att ni mår bra. Har ägnat förmiddagen åt att fixa hos prinsessorna. Eftersom det börjar bli riktigt ruggigt kallt nu, så ställde vi in buren i garaget idag, och gjorde det varmt och mysigt där. Vi har haft så flera år, att när det börjar bli minusgrader, så ställer vi alltid in buren i garaget under den kallaste delen av vintern. Dels så blir det så himla kallt för dom, men det största problemet är att vattnet fryser. Och eftersom både syrran och jag är i skolan hela dagarna, så blir det ju svårt för oss att ta oss hem och fixa det, och det är ju inte så himla bra för dom att vara utan vatten.


Idag skiner solen, och det är sådär vintrigt, isigt kallt som jag gillar. Jag tycker ändå det är synd att det inte är någon stö, så nu hoppas jag innerligt att det är vitt och fint på Julkalaset, som äger rum på torsdag nästa vecka. Det är så mycket kul som händer nu framöver! Imorgon är jag ju i skolan som vanligt, sen på tisdag är jag i Lidköping hela dagen tillsammans med en tjej i min parrallelklass. Vi ska vara med på Hantverksprogrammet inriktning florist på De la Gardie gymnasiet i Lidköping. På onsdag är jag i skolan igen, och sen på torsdag är det äntligen dags för Julkalset! Jag är ledig från de sista två lektionerna, så att jag hinner till backstage-träffen med tjejerna.


 

Mina vackra vita änglar, som jag älskar så mycket!! ♥♥♥♥


Puss!

Presentation


Namn: Sara Christina Svensson

Ålder: 15, fyller 16 i augusti

Född: Jönköping

Bor: Gudhem

Familj: Mamma, pappa, storebror och tvillingsyster, två kaniner

Gör: Börjar på floristprogrammet till hösten, JB Jönköping

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Vem är din favorit i One Direction?
 Louis
 Liam
 Harry
 Niall
 Zayn

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13 14
15
16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards