sarasvensson

Alla inlägg den 24 december 2011

Av Sara - 24 december 2011 23:01

Godkväll, raringar! Hoppas att ni har det bra. Jag sitter just nu nerbäddad i en av våra stora, mysiga fåtöljer som står framför tvn, omringad av massor med ljus och mumsigt julgodis:) Jag har haft en helt fantastisk dag idag, och jag hoppas innerligt att ni också har haft det. Jag hoppas att ni har haft en jättefin julafton, och att ni fått mycket tid med era nära och kära. Mormor har varit här och firat med oss idag, och kommer också att sova över här tills imorgon.


Jag har fått sååå mycket fina saker, som jag lovar att visa! Har jättemycket, härliga bilder att visa er, men jag känner att jag inte orkar fixa med det nu, så det får vi ta imorgon:) Nu har vi två mysiga juldagar kvar, att bara njuta av. Underbart! Hoppas att ni har en riktigt fin kväll! Vi hörs imorgon! Kramar i massor ♥

Av Sara - 24 december 2011 13:06

     

Hallå! Och GOD JUL, fina ni ♥ Här hemma har vi precis ätit ett riktigt smarrigt julbord, så nu tänkte jag att jag kunde passa på att visa er vad som fanns i mitt morgonpaket! Det är en tradtion här hemma, att vi får öppna ett paket på morgonen. Så himla mysigt! Jag blev såååå obeskrivligt GLAD, när jag såg att en Samsung Galaxy Young rymde sig i paketet! Nu har jag fixat och trixat, så nu har jag massor med bra funktioner på mobilen! Facebook, Spotify, massor med spel, YouTube, Wordfeud mm:) Sååå himla grymt!! Allt man behöver, med andra ord;) Jag ska se om jag kan fixa bloggplatsen i mobilen också, så jag kan blogga därifrån! Såå himla nice! Hoppas att ni har en jättefin julafton ♥


Nu ska vi fortsätta att mysa här hemma, och bara njuta av varandras sällskap. Sen vid 15-tiden är det ju såklart Kalle Anka, och därefter paketöppning! Förresten, ett ordentligt lååång inlägg från igår får ni senare idag! Det blir så mycket bättre OCH roligare, både för mig och för er, när jag kan fixa med det när jag verkligen har den tiden, så förhoppningsvis hinner jag det lite senare idag:) Ha det gott, rara ni, och sköt om er! ♥ KRAMAR i massor!

Av Sara - 24 december 2011 09:06

Godmorgon, 24 december! Jag vill önska er en underbar jul, fylld med värme, glädje och kärlek. Jag hoppas att ni får en fridfull och stämningsfull dag, tillsammans med era nära och kära, för det är ni alla värda. Igår hade jag en fantastisk kväll tillsammans med släkten. Jag har massor med bilder att visa, men jag känner att jag inte hinner det just nu, så jag fixar med det så fort jag har tid. Nu har jag precis ätit frukost, och innan det öppnade jag ett morgonpaket:) Idag firar jag jul tillsammans med min familj och min mormor, det ska bli såå mysigt!


Ha en fantastisk dag!! Och njut av jul och ledighet. Ha inga måsten, utan mys bara riktigt ordentigt med människor ni älskar. För det är vi minsann alla värda! GOD JUL på er, fina underbara bloggläsare! ♥


Jul-kramar till er! ♥

Presentation


Namn: Sara Christina Svensson

Ålder: 15, fyller 16 i augusti

Född: Jönköping

Bor: Gudhem

Familj: Mamma, pappa, storebror och tvillingsyster, två kaniner

Gör: Börjar på floristprogrammet till hösten, JB Jönköping

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Vem är din favorit i One Direction?
 Louis
 Liam
 Harry
 Niall
 Zayn

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13 14
15
16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards