sarasvensson

Alla inlägg den 30 december 2011

Av Sara - 30 december 2011 13:45

       

Gråa jeanstights (nya) från H&M och beige stickad tröja från ginatricot.


Är lite småfrusen idag, så idag kör jag på ett varm outfit! Men jag tyckte det blev väldigt fint:) Fullkomligt älskar stickade tröjor, såna där tjocka mysiga. Mysigt!! Hoppas ni mår bra. Pusssss

Av Sara - 30 december 2011 12:31

Hej! Hoppas att eran fredag börjat på bästa sätt. Jag har precis fixat iordning mig, och om några timmar kommer våra nyårsgäster. Ska bli så trevligt! Idag har vi strålande sol här hemma, helt fantastiskt!


Ha en bra dag alla!! Förresten, vet ju inte hur mycket jag kommer att kunna blogga och uppdatera nu när våra gäster kommer att vara här. Men förhoppningsvis hinner jag slänga in ett inlägg då och då;) Annars så vet ni ju anledningen till att jag inte uppdaterar! Massor med bilder från nyår kommer ni såklart att få se!


Puss och Kram ♥ Snart får ni dagens outfit!!

Presentation


Namn: Sara Christina Svensson

Ålder: 15, fyller 16 i augusti

Född: Jönköping

Bor: Gudhem

Familj: Mamma, pappa, storebror och tvillingsyster, två kaniner

Gör: Börjar på floristprogrammet till hösten, JB Jönköping

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Vem är din favorit i One Direction?
 Louis
 Liam
 Harry
 Niall
 Zayn

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13 14
15
16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards