sarasvensson

Alla inlägg den 25 december 2011

Av Sara - 25 december 2011 21:26

Fick en såå mysig mysdress igår, som ni kan se i inlägget här nedan. Den är så gosig, så det är inte sant! Här kommer lite fler bilder på hur den ser ut.


         

Med mina superduper mysiga duntofflor till!!! :) Favorit-mysoutfiten!!


Så ser den iallafall ut, mina goa dress, som jag är såå glad över att jag fick! Serious Sally är märket, och dressen finns också i blått och grått. Puss!



Av Sara - 25 december 2011 21:05

Nu ska jag visa er allt fint som jag fick i julklapp igår, när vi firade jul här hemma.


 

Pyjamas. Röd tröja med rödrutiga byxor.


 

Skidvantar. Blir perfekta till skidsemestern på påsklovet, när jag och familjen ska till Stöten i Sälen!




Alfapet. Ett såå himla roligt spel!!


 

Boken "Blomstertid". Perfekt till mig som älskar blommor:)


 

Rosa fleecetröja. Också perfekt att ha under skidveckan i Sälen!


 

Världens gosigaste och mysigaste duntofflor!


 

TIARA-parfym. Luktar sååå gott!


 

Reflexer med FALKÖPING´s-loggan.


    

Kamerastativ till min och syrrans systemkamera.


 

Supergosig mysdress! Av märket "Serious Sally".


 

Samsung Galaxy Y. Världens bästa mobil!!!


Tusen tusen TACK för allt fint!! ♥


Hoppas att ni har en mysig juldag. Idag har jag faktiskt inte gjort så hemskt mycket:) Under julen ska man faktiskt få vila riktigt ordentligt, och ta igen sig. Det blev en lång och härlig promenad med mamma, syster och mormor på berget här i Falköping i förmiddags, men annars så har jag bara slappat och latat mig, och gått runt och myst i min gosiga mysdress:) Såå fin den är!! Ni ska få fler bilder på hur dressen ser ut!! :) All kärlek ♥

Av Sara - 25 december 2011 15:58

Hej! Hoppas att ni har en mysig dag. Nu, äntligen, ska jag berätta och visa bilder från gårdagen! Jag hade världens underbaraste julafton tillsammans med min kära familj och min älskade mormor. Det betyder mycket för mig, precis som så många andra, att umgås och bara mysa med de man älskar mest av allt. Det är så himla härligt! Igår morses gick jag upp ganska så tidigt, inte kan man väl sova bort halva julafton?!:) Vi har som tradition i vår familj, att jag och min syster får öppna varsitt morgonpaket på morgonen. Så det brukar vara det allra första som man längtar till! Vid lunchtid kom mormor hit. Det är alltid så mysigt att träffa henne! Vid tolv ungefär, vankades det julbord. Åh, så gott! Vid tre är det ju såklart även en traditon att se på Kalle Anka och hans vänner! Det är så himla mysigt alltihop! Det är verkligen någonting som man längtar efter att se, för allt är så himla sött:) Speciellt roligt är det ju att samma saker visas, samtidigt som det är en tradition att se exakt samma saker på julafton. Då minns man sannerligen tidigare julaftnar! Direkt efter Kalle Anka och hans vänner, är det dags för julklappsutdelning och därefter julklappsöppning.


Jag och min syster delade ut alla julklapparna det här året. När mormor kom med sina paket på förmiddagen, så la jag under de under granen, och fixade och donade:) Det blev så fint! Och granen är så jättevacker. Vi trodde inte att det skulel bli så mycket julklappar i år, men oj, vad mycket paket...!! Det är så roligt, speciellt när man inte vet vad det är, och när man verkligen får sig en överaskning:) Roligast är ju såklart att ge! Det är underbart att ge gåvor och presenter till människor man älskar. Det var dags att öppna alla julklapparna. Vi har en julklappstraditon här hemma, och det är att man öppnar ett paket i tagen. Den som ska öppna, läser på ettiketen vem julklappen är ifrån, och sen tittar alla på när den öppnas. Jätteroligt så att man verkligen får se vad alla andra får!! Och sen är det ju såå mysigt att sitta och verkligen ta tid till just julklappsöppningen, istället för att slita upp allt med en gång...


Efter julklappsöppningen blev det julfika. Massor med julkakor och julgodis! Mums...!! Senare under kvällen har vi alltid som tration att äta julgröt och skinksmörgås. På kvällen sen, är det bara en massa mys som gäller! Vi tänder massor med ljus framför tvn, dukar fram massa julgodis och bara myser och njuter av julen! Det är hör till tycker jag, att vara uppe sent på julaftonskvällen, och verkligen mysa och njuta riktigt ordentligt. Jag tror inte jag kom i säng förren vid halv ett igår...!! Sent blev det, men mysigt var det:) Här kommer massor med bilder från min julafton igår!


   

Vår fina gran, med massor med julklappar under!!


             


                     

Igår körde jag på skinnshorts från H&M, strumpbyxor Åhléns, vinröd sammetstopp Lindex, guldig halsring KappAhl och lila/brunt nagellack, samt conceler, puder och mascara till smink.


Jag fick sååå mycket fina julklappar, och jag är så GLAD och tacksam över allt fint jag fått!! Självklart ska ni få se allt, men det tar vi i ett annat inlägg:) Det blev en så mysig och underbar dag igår! Julen är så fin:) Ha det gott, finaste ♥ KRAMAR!!


Av Sara - 25 december 2011 12:25

Hej fina! Hoppas att ni har en mysig juldag. Jag har precis varit uppe på berget här i Falköping, tillsammans med min mamma, syster och mormor. Det är fint väder idag, men lite blåsigt och kallt. Det är så skönt att vara ute i det här vädret, och framför allt att röra på sig. Nu har jag hur som helst kommit hem, och tänkte berätta om i fredags! Då firade jag jul tillsammans med min familj, mina kusiner och farmor och farfar. Det var riktigt mysigt! Det är så himla härligt när alla är samlade, och man bara myser tillsammans och njuter av julen.


        

Såhär såg jag ut! Skinnshorts H&M, blus (transparand på ärmarna, med världens finaste armmuddar!!) från VILA, strumpbyxor Åhléns City, halsband ginatricot, plus röda naglar! Det blev mycket svart, med silvriga och röda accesorarer. Tycker det är så fint! Sminket blev neutralt, men ändå festligt. Conceler, puder och mascara!


 

Jag och söta kusinen Lovisa framför granen och alla julklappar.


 

Jag och syster, som var sååå himla fin! Plus söta Lovisa:)


   


 

Sötaste Lovisa!


 

Fina Emma!


 

Syster yster var så jättefin! Med en svart, lite längre klänning, snygga fjäderörhängen, slarvig knut med flätor i luggen, plus tatuering! Jag tatuerade nämligen henne tidigare under dagen:) Fick ju hem massor med snygga tatueringar från Style By Tyra! Bokstäver och hjärtat. Syrrans favoritcitat "Love is forever" sattes på ryggen, och så fick hon ett fint litet hjärta vid handleden också. Sött!


 

Mys med kusinerna är bland det härligaste som finns!! ♥


 

Oskar och Filip!


 


 

Minsta kusinen Lovisa hade gjort sååå fina namnskyltar! Alltid kul med bordsplacering:) Titta, vad gulligt!!! Så himla fint!


 

Två söta små tomtar, och julklappsutdelning!!


   

 


 

Jag fick shower med skubb, jättesöta dekorationsgrejer, plus 500 kr! Tack snälla!!


 

Julgodis är bland det bästa som finns!!:)


Det blev en så himla mysig kväll med släkten! Vi umgicks, pratade och bara myste tillsammans. Underbart! Det blev ett riktigt smarrigt julbord, plus julgodis och glögg senare under kvällen! Tusen tack för alla fina julklappar!!


Ska fixa ett lååångt inlägg till er med massor med bilder från igår också! Nu ska vi julfika här hemma:) Mysigt! Hoppas ni har en fin dag, KRAM så länge, så hörs vi snart ♥

     

Presentation


Namn: Sara Christina Svensson

Ålder: 15, fyller 16 i augusti

Född: Jönköping

Bor: Gudhem

Familj: Mamma, pappa, storebror och tvillingsyster, två kaniner

Gör: Börjar på floristprogrammet till hösten, JB Jönköping

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Vem är din favorit i One Direction?
 Louis
 Liam
 Harry
 Niall
 Zayn

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13 14
15
16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards