sarasvensson

Direktlänk till inlägg 29 december 2011

Fix i rummet!!

Av Sara - 29 december 2011 19:07

Har ängat näst intill hela eftermiddagen åt att fixa och städa i rummet! Som jag skrev i inlägget här nedan, så kommer våra nyårsgäster imorgon eftermiddag, som ska stanna tills på söndag. Ska bli jätteroligt och superhärligt att fira in det nya året!! Det är alltid en härlig känsla att ha en rent och fint rum, tycker jag! Jag har lite av smuts och damm-fobi, så jag städar hellre än att låta bli:) Ganksa självklart i mina ögon. Det är väl klart att man ska ha det rent och fint, och inte låta en massa dammråttor pryda golvet? Usch, äckligt! Jag har iallafall fått det superrent och fint, det blev så bra! Igår kom ju min nya förstoring upp, såå himla fin är den. Scrolla ner lite här, så finns bild på hur det blev. Idag satte jag upp massor med bilder på favoriterna på min garderobsdörr! Och sen gjorde jag ett fint minikollage vid min säng också:)


 


Dessa bilder har suttit på min stora vägg förut, men nu när jag fick upp den andra förstoringen, så fanns det inte riktigt plats. Min garderobsdörr har varit tom och tråkigt ett tag nu, så bilderna passade betydligt bättre där!! Sen har jag ju signerade bilder av tjejerna också, på väggen bredvid. Härligt att samla allt på ett och samma ställe!!


Man kan ju inget annat än att bli glad, när man ser finaste och goaste tjejerna på så många bilder. Suck, vad de är underbara. Bilderna är lite blandade, de flesta från sommaren. Såå härliga minnen!! Den framkallade bilden på tjejerna vid signering, andra från raden till vänster, har jag själv tagit, i Götene förförra sommaren.


 

Mini-kollage med mina favoriter!!! Jag satte upp en stor bild på favoriten Cecilia, för jag har en speciell relation med henne och så har det alltid varit. Det känns fint att då ha en större bild på henne. De andra bilderna är rätt så nya, och sååå otroligt fina!! Satte rosa hjärtan runt om också, fint!


   

Den andra förstoringen (den vänstra) är uppe på stora väggen nu!! Underbart...!!! Tycker att det blev så bra! Detta är verkligen två favvobilder. Dem symbolicerar så mycket, och säger så mycket. Det var två helt fantastiska kvällar tillsammans med mina favorittjejer. Beställer alltid förtoringar från photobox! Finns i massor med olika storlekar och material. Dessa två är storlek "stor", finns också liten, mellan och maxi. Stor är bäst i storleken, tycker jag. Sen beror det ju lite på om man har en liggande eller stående bild också, såklart.159 kr kostar stor förstoring, absolut värt priset!!! Bilderna trycks på ett kraftigt och tjockt fotopapper, vilket gör att förstoringen blir otroligt hållbar. Kanonbra!!


Här kommer lite andra bilder på rummet...


   


 

Det passar perfekt med ängar i fönstret...♥♥♥♥


Sådär, då har ni fått lite bilder från mitt rum också!! Nu måste jag snabba mig och duscha, sen blir det myskväll framför tvn. Jag ska se "Eldsjälsgalan", ska ni se?? Jag är helt övertygad om att det kommer bli helt fantastiskt! Det är alltid något speciellt med galor tycker jag. Ha en underbar kväll, vi hörs imorgon!!! Pusss!!



 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 5 november 2012 17:03


  Vill påminna er om att jag inte bloggar här längre, som ni kanske redan har märkt ;) Devote gällde ett tag men inte längre. Nu hittar ni mig på www.blomstersara.blogg.se Där skriver jag om allt mellan himmel och jord, men framför allt om...

Av Sara - 8 augusti 2012 13:01


  Nu lämnar jag bloggplatsen för att börja blogga på devote!! Känns faktiskt helt rätt. Har ända haft den här bloggen i väldigt många år och det har varit otroligt roligt att blogga här. Men nu vill jag ha en liten förändring vad det gäller blogga...

OS

Av Sara - 7 augusti 2012 15:41

Sitter i soffan framför tvn och tittar på OS. Tycker faktiskt att det börjar bli riktigt kul nu!! Spännande och roligt att se alla duktiga idrottare:) Innan det såg jag på filmen "Fyra år till". Svensk komendi, helt okej faktiskt:) Det är så tråkigt ...

Av Sara - 7 augusti 2012 12:12


Hej allihopa!! Sorry för dålig uppdatering, men jag känner att jag inte har något speciellt kul att blogga om just nu. Är hemma och tar det lungt, så himla skönt att bara vara ibland. Imorgon eller på torsdag åker jag troligtvis till Lidköping och st...

Av Sara - 5 augusti 2012 17:45


Kör en powerwalk på 5 km varje dag nu. Fredag, lördag och även idag söndag!! Känns så himla gött efteråt, och det är alltid skönt att förbränna lite. Jag och syster tar mopparna upp till berget här i Falköping och går en slinga i skogen. Underbart!! ...

Presentation


Namn: Sara Christina Svensson

Ålder: 15, fyller 16 i augusti

Född: Jönköping

Bor: Gudhem

Familj: Mamma, pappa, storebror och tvillingsyster, två kaniner

Gör: Börjar på floristprogrammet till hösten, JB Jönköping

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Vem är din favorit i One Direction?
 Louis
 Liam
 Harry
 Niall
 Zayn

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13 14
15
16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards