sarasvensson

Alla inlägg den 2 maj 2012

Av Sara - 2 maj 2012 10:05

Hej solstrålar! Är nu hemma på en lång rast efter att jag har skrivit två nationella prov i matte. Herregud vad det tar på krafterna!! Men samtidigt är det otroligt skönt att ha det gjort. Vi betar av nationella nu nästan varje vecka, så himla bra! Jag har skrivit klart allt i engelska förutom ett muntligt, allt är klart i kemi och svenska, och bara några några stycken kvar i matte... Sen är allt klart!! Skrev ju igår att jag skulle lägga upp bilder från helgen, men min systemkamera är kvar i Lidköping och den får jag hem idag. Ikväll ska jag nämligen vara i Lundsbrunn hela kvällen, för att gå något som heter "Tjej Sjuan". Det är en tradtion och jag har gått tre gånger tidigare. Det kan bara bli helt fantastiskt med tanke på det fina vädret vi har idag!! 7 km lång promenad i vacker miljö.. lovely. Dessutom får jag umgås med mamma, mormor och syster också ♥


 

Borde faktiskt bli lite bättre med att fota nya bilder hit till bloggen.. Det känns ibland som jag lägger upp samma bilder väldigt ofta, men samtidigt så är det inte så roligt att bara fota här hemma när man inte är ute på något. Massa bilder har jag i allafall från mysiga helgen i Lidköping! Jag hoppas jag hinner göra ett ordentligt inlägg lite senare idag, så ni får ta del av allt. Hoppas att ni har en fin onsdag!!!! Kort vecka i skolan :) PUSS!!

Presentation


Namn: Sara Christina Svensson

Ålder: 15, fyller 16 i augusti

Född: Jönköping

Bor: Gudhem

Familj: Mamma, pappa, storebror och tvillingsyster, två kaniner

Gör: Börjar på floristprogrammet till hösten, JB Jönköping

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Vem är din favorit i One Direction?
 Louis
 Liam
 Harry
 Niall
 Zayn

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10
11 12 13
14
15 16 17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards