sarasvensson

Alla inlägg den 7 maj 2012

Av Sara - 7 maj 2012 16:55

Har suttit och skrivit på en biologi-fördjupning om snittblommor ett tag nu. Det är verkligen tur att det är något som intresserar mig! Jag fått faktiskt lite smått panik över att det inte alls är många veckor kvar i skolan.. Grejen är den av den här veckan nästan är den sista hela veckan, alltså mån-fre. Nästa vecka går jag bara i skolan mån-tisdag, sedan ledig fem dagar. Jätteskönt såklart, men det känns som det är hur mycket som helst just nu!! Vi har påbörjat flera arbeten, inlämningar och uppsatser som ska vara klara om drygt en vecka. Dessutom har man personligen lite olika fördjupningar och diskussioner som också ska in... it´s crazy. Men det ska nog gå! Jag ger verkligen järnet nu och det ska verkligen belöna sig!! Nästa vecka får jag ju träffa mina favoriter :) Bara en sån sak!! ♥ Underbart att ha något att se fram emot när man just nu kämpar som ett litet djur i vardagen. Hoppas att ni har en härlig måndag och att er vecka börjat bra!!


Kramar ♥


 

Inatt kl. 00.00 till 05.00 kommer min blogg att vara stängd pga. uppehåll!!

Presentation


Namn: Sara Christina Svensson

Ålder: 15, fyller 16 i augusti

Född: Jönköping

Bor: Gudhem

Familj: Mamma, pappa, storebror och tvillingsyster, två kaniner

Gör: Börjar på floristprogrammet till hösten, JB Jönköping

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Vem är din favorit i One Direction?
 Louis
 Liam
 Harry
 Niall
 Zayn

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10
11 12 13
14
15 16 17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards