sarasvensson

Alla inlägg den 27 maj 2012

Av Sara - 27 maj 2012 13:28

 


Nu har jag precis kommit hem från en helt underbar helt i Ramsik!! Jag har varit där på klassresa tillsammans med min klass, och vi har planerat denna resa väldigt länge. Vi åkte tidigt på fredag morgon och kom inte hem förren nu. Herregud så härligt vi har haft det!!! En av de bästa helgerna på länge. Vi har fått fantastiskt mat, så som grillbuffé och texmex buffé, vi har badat i havet (massa gånger!!!!!), tillbringat sena kvällar på en brygga precis intill havet, solat på klippor och haft det toppen!! Dessutom så körde vi också vattenbåt, det var riktigt kul :) Så, nu vet ni vad jag har haft för mig under helgen! Har blivit solbränd med hoppas det övergår till brunt så snart som möjligt :) Vi bodde i mysiga havsstugor med utsikt över havet, så fint både på morgonen och kvällen. Vi åkte till Smögen på lördag förmiddagen, gick på Smögenbryggan och kikade i affärer. Det har varit hur kul som helst och jag är så glad över denna helg. Tack till alla som varit med!!! Ni är bäst, klassen!!


Och Eurovison.... åhh så roligt!!!! Fick på kvällen igår höra att Sverige ledde stort över Ryssland. Sen satte jag mig tillsammans med syster yster i tv-rummet vid Ramsvik för att titta på det sista på programmet. Så spännande!! Det känns helt galet, tycker jag. Vi hade en grym låt och en grym artist... vad mer kan man önska liksom??:) Hela upplägget i Loreens rummet är ju klokrent, hon är så himla begåvad! Det känns superroligt att denna stora musikfest äger rum i Sverige nästa år. Tjoho vad kul :D GRATTIS Loreen!!!!!

Presentation


Namn: Sara Christina Svensson

Ålder: 15, fyller 16 i augusti

Född: Jönköping

Bor: Gudhem

Familj: Mamma, pappa, storebror och tvillingsyster, två kaniner

Gör: Börjar på floristprogrammet till hösten, JB Jönköping

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Vem är din favorit i One Direction?
 Louis
 Liam
 Harry
 Niall
 Zayn

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10
11 12 13
14
15 16 17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards