sarasvensson

Alla inlägg den 17 maj 2012

Av Sara - 17 maj 2012 17:18

Hela helgen kommer jag att spendera i storstaden - nämligen i härliga Malmö! Vi har många roliga planer för helgen och det ska bli otroligt kul att komma dit!! Vi ska bo på hotell, äta på restaurang, shoppa, hitta på en massa roliga saker och bara ha det superhärligt. Vi ska dessutom åka över till Köpenhamn vilket ska bli jätteoligt :D 07.30 åker jag ner dit imorgon tillsammans med min familj.. Direkt när vi är framme, 4 timmar sedan, blir det inchekning på hotellet! Jag ser så mycket fram emot detta nu, att få komma bort från hemmaplan några dagar. Har packat i ordning det mesta, det allra sista fixar jag med lite senare :) Detta betyder att det inte blir någon uppdatering i helgen! Dock kommer jag ha massa kul att berätta och massor av bilder att visa när jag kommer hem på söndag :) Det får ni verkligen inte missa!!


 

Bild från arkivet. Kusin, jag och syster!!


Ha det toppen allihopa!!


PUSS

Av Sara - 17 maj 2012 13:52

Hej igen!! Nu ska jag dela med mig av mina otroligt härliga förmiddag med mina favoriter!! ♥ Tjejerna spelade och signerade på Coop Extra i Lidköping kl.11, någon annan som var där? Bjussar här på en massa bilder!! Dock inte alla, för det tar så otroligt lång tid att ladda upp eftersom att det är systemkamerabilder.


                                      

Tjejerna spelade 5 låtar idag!! Det var "Kom", "Ta mig till sommaren", "Högre", "Stormande hav" och "Tabu". Nya skivan är såå himla bra... bästa tjejerna!!!


 

Fina tjejerna vid signeringen ♥


 

Elina och Johanna facineras över min minst sagt stora förstoring på oss fem från Julkalaset!


 


 

Kraaaam, min finaste Cecilia!! ♥


 

Kärlek ♥


 

Förstoringen signerades och Cissi skrev fint på den :)


 

Nya skvian köptes och signerades... Bodil har skrivit längst ner :)


Vid signeringen blev det också en hel del kramar, leende och fina ord!! Tjejerna kände som vanligt igen mig och vad glada över att jag kom dit. Cissi frågade om jag tyckte om låtarna dom spelade, och berättade att hon blev superglad när hon fick syn på mig i publiken :) Underbara tjejen!! ♥ Dessutom överlämnade jag en försenad födelsedagspresent till finaste Elina som fyllt år ♥


Fattar inte vad Timoteij har gjort med mitt hjärta, men jag bara älskar dom så otroligt mycket!!! Detta är världens finaste och underbaraste tjejer!! Jag bryr mig om om vad folk tycker, för jag vet vilka tjejerna är och hur fantastiskt underbara dom är mot mig ♥ De frågar alltid hur jag mår, de vill alltid kramas och de är alltid så himla gulliga!!


Nu är det bara 2 veckor och 2 dagar till nästa träff :) Underbart!

Av Sara - 17 maj 2012 13:37

Hej vänner!! Hoppas att ni har en fin tordag. Nu är jag hemma från en UNDERBAR förmiddag i Lidköping med mina favoriter!! ♥ Jag måste nog landa lite nu, tror jag. Fattar ärligt talat inte vad Timoteij har gjort med mitt hjärta men jag bara älskar dom så otroligt mycket!! De är dem absolut finaste som finns! En fantastisk förmiddag har det varit, och snart kommer ett inlägg då jag berättar mer :)


KRAM, fina ni!


 

Presentation


Namn: Sara Christina Svensson

Ålder: 15, fyller 16 i augusti

Född: Jönköping

Bor: Gudhem

Familj: Mamma, pappa, storebror och tvillingsyster, två kaniner

Gör: Börjar på floristprogrammet till hösten, JB Jönköping

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Vem är din favorit i One Direction?
 Louis
 Liam
 Harry
 Niall
 Zayn

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10
11 12 13
14
15 16 17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards