sarasvensson

Alla inlägg den 12 maj 2012

Av Sara - 12 maj 2012 16:24

Hej vänner! Hur mår ni? Jag mår jättebra. Det känns härligt att det är helg.. Jag hann med en riktigt skön sovmorgon imorse vilket jag kände att jag verkligen behövde. Så nu är jag helt utvilad :) Förmiddagen ägnade jag åt att vara ute hos mina små kaniner och städa deras bur. De fick dessutom komma ut en stund i koppel i trädgården. Det känns alltid så himla roligt att hinna med dem! När man kommer hem sent på vardagarna från skolan har man tyvärr inte den tiden, så man passar verkligen på på helgerna. Deras bur är nu ren och fin, sötaste tjejerna ♥ Till lunch lagade jag och syster yster världens godaste kyckliggryta... recept från två favoriter till och med :D Johanna och Bodil ♥ Den är verkligen supermegagod!! Med lime, honung, vitlök oc sesamfrön..mums!!! Hela eftermiddagen tills nu har jag pluggat mopedteori. Det tar sin lilla tid men jag har insett att det inte är någon som helst idé att sitta jättelänge med det varje dag. Det är betydligt bättre att ta lite varje dag och jobba undan! Jag tror också att man lär sig mer på det, att mycket mer går in.


Hoppas att ni har en härlig lördag!!


PUSS


 

Presentation


Namn: Sara Christina Svensson

Ålder: 15, fyller 16 i augusti

Född: Jönköping

Bor: Gudhem

Familj: Mamma, pappa, storebror och tvillingsyster, två kaniner

Gör: Börjar på floristprogrammet till hösten, JB Jönköping

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Vem är din favorit i One Direction?
 Louis
 Liam
 Harry
 Niall
 Zayn

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10
11 12 13
14
15 16 17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards