sarasvensson

Alla inlägg den 6 maj 2012

Av Sara - 6 maj 2012 17:38

Hej på er!! Hoppas att ni har en solig och härlig söndag. Jag har varit hemma en stund nu, efter att jag kom hem från Kvänum. Det har varit en fantastiskt rolig dag och det har varit superkul att träffa alla! Jag gick upp tidigt idag, redan 08, för att säkert hinna med allt som skulle hinnas med. Ni vet ju hur det är... hår, smink, kläder.. Outfiten som jag skulle ha bestämde jag i förväg vilket var tur, jag hatar verkligen när man får panik och man inte har någon som helst aning om vad man ska ha på sig!! Så det bästa är helt klart att bestämma sig några dagar innan det väl gäller :) Jag fixade hela morgonen och förmiddagen, och klockan 11.15 åkte jag och min familj till Kvänum för att fira min farfar som fyller 80 år imorgon. Vi bjöds på fantastisk tre rätters-middag i fin miljö. Det har så mysigt att träffa alla och jag älskar när alla är samlade, som vid såna här tillfällen...när någon ska firas. Sytemkameran följde naturligtvis med och eftersom det var strålande vårväder, så passade vi på att fota utomhus också! Kul!


 

Lumber och Karle i Kvänum. Fantastisk mat och trevlig personal!!


 

Underbara desserten..


     

Superfina blommor fick min farfar!!


 

Sötaste Lovisa och jag.


 

Jag, Lovisa och syster.


 

Kusinerna Oskar och Filip!


 

Underbara kabbelekor vid ån. Så mysigt att kunna ta en promenad i vårsolen och njuta av vädret!


 

Det blommade vackert i trädgården, sagolikt!!


Nu har jag varit hemma en stund och passat på att plugga inför den kommande veckan! Mina söta prinsessor har också fått komma ut i hagen ♥


Hoppas ni mår bra!!


KRAMAR!!

Av Sara - 6 maj 2012 09:50

Håller just nu på att fixa mig! Idag ska jag till Lumber och Karle i Kvänum för att fira min farfar som fyller 80. Vi kommer vara ett stort gäng och det ska bli roligt att träffa alla! Jag tror det kommer bli en väldigt bra dag!!

Men mycket som det ska fixas med innan...såklart. Gick upp 08 för att säkert hinna med allt innan vi åker 11.15 Hår, smink, kläder, smycken...Mycket som ska göras, men det är bara kul. Det är så mycket roligare att tex. sminka sig lite extra vid finare tillfällen än när man bara sminkar sig till vardags när man ska iväg till skolan.


 


Önskar er en underbar söndag!!


Kramar i massor ♥

Presentation


Namn: Sara Christina Svensson

Ålder: 15, fyller 16 i augusti

Född: Jönköping

Bor: Gudhem

Familj: Mamma, pappa, storebror och tvillingsyster, två kaniner

Gör: Börjar på floristprogrammet till hösten, JB Jönköping

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Vem är din favorit i One Direction?
 Louis
 Liam
 Harry
 Niall
 Zayn

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10
11 12 13
14
15 16 17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards