sarasvensson

Alla inlägg den 11 maj 2012

Av Sara - 11 maj 2012 14:15

Hej på er!! Hoppas allt är bra. Här är det bara fint! Just nu känns livet bara så himla bra :) Jag har haft en kort dag i skolan och kom hem för en timme sedan. Jag hade fikat lite med min syster och nu har jag passat på att skicka iväg lite viktiga mejl! Det är tråkigt väder.. blåsigt och kallt. Men det hindrar inte mig från att må bra :D Som ni kunde läsa här igår, så har jag precis skrivit klart min låt som jag jobbar med i musiken. Såå himla roligt har det varit! Lite svårt också, men väldigt spännande :) Är väldigt nöjd och glad över min insats. Nu är det redan fredag. Jag har en helg framför mig, och sedan går jag bara i skolan måndag och tisdag nästa vecka, eftersom jag har långledigt... onsdag, tordag, fredag, lördag och söndag. Undertbart!! På tordag ska jag dessutom träffa mina favorittjejer!! ♥


Hoppas att ni har en härlig fredag allihopa!! Förhoppningsvis blir uppdateringen bra nu i helgen :) PUSS!


 

Presentation


Namn: Sara Christina Svensson

Ålder: 15, fyller 16 i augusti

Född: Jönköping

Bor: Gudhem

Familj: Mamma, pappa, storebror och tvillingsyster, två kaniner

Gör: Börjar på floristprogrammet till hösten, JB Jönköping

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Vem är din favorit i One Direction?
 Louis
 Liam
 Harry
 Niall
 Zayn

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10
11 12 13
14
15 16 17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards