sarasvensson

Alla inlägg den 16 maj 2012

Av Sara - 16 maj 2012 18:53

Hej vänner!! Hoppas ni har en härlig dag. Idag har jag haft studiedag och varit ledig från skolan. Så himla skönt!! Jag gick dock upp i vanlig tid ändå, för att se Timoteij på tvn! Åhh, dom var lika fina och underbara som vanligt ♥ Och imorgon får jag krama om mina favoriter! Hela dagen har jag ägnat åt att fixa med en massa saker. Det har planerats inför imorgon, det har pluggats (massor!!!!!), mina söta kaniner har fått vara ute och det har blivit två härliga promenader. Älskar att hinna med mycket! Då är det verkligen värt att gå upp tidigt på morgonen...underbart!


Nu vräker regnet ner så snart ska jag hoppa in i duschen! Sen ska det fixas ännu lite till inför morgondagen, bland annat så ska naglarna målas i en superfin ljusrosa färg:) Ha det superbra allihopa!!! PUSS och KRAM!!


 

Av Sara - 16 maj 2012 11:52

     

Av Sara - 16 maj 2012 08:56

Godmorgon allesammans! Hoppas att ni sovit gott :) Sitter här och är hur morgonpigg som helst... gick upp 07.15 imorse för att hinna se finaste Timoteij på tv. Idag släpps deras bya album "Tabu" och imorgon ska jag äntligen få krama om mina favoriter!! Åhh vad man mår bra just nu :D Som sagt, tidigt uppgång idag med Timoteij på tvn. När jag satt och åt frukost blev jag dessutom glatt överaskad när tjejerna var på i tidningen! Vilken morgon :D Idag öppade också tjejernas "nya" hemsida. Hur galet fin som helst!!!! Och tjejerna är vackrast i världen!


Idag är det mycket som ska hinnas med... Jag har studiedag och är ledig från skolan. Skönt! Det ska pluggas en hel del. Det är mycket inlämningar, fördjupningar och uppsatser som ska in nu innan betygen ska sättas. Inte mycket kvar - sååå härligt! Men det gäller att göra sitt bästa och ge allt nu det sista. Sen blir det också lite fix och annat här hemma! Bland annat planering inför morgondagen och så ska jag hinna med att packa inför Malmö-helgen!! Dags att sätta igång - här ska pluggas!! :D


Glöm inte att följa mig på twitter! Klicka HÄR för att komma till min sida.


Ha en underbar dag! Puss!


 

Presentation


Namn: Sara Christina Svensson

Ålder: 15, fyller 16 i augusti

Född: Jönköping

Bor: Gudhem

Familj: Mamma, pappa, storebror och tvillingsyster, två kaniner

Gör: Börjar på floristprogrammet till hösten, JB Jönköping

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Vem är din favorit i One Direction?
 Louis
 Liam
 Harry
 Niall
 Zayn

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10
11 12 13
14
15 16 17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards