sarasvensson

Alla inlägg den 31 maj 2012

Av Sara - 31 maj 2012 19:59

Tror jag svimmar på allt som ska göras innan jag tar sommarlov... Herregud vad mycket! Tack och lov börjar det lugna ner sig lite i skolan men det är fortfarande mycket som ska göras om man vill höja upp sina betyg mm. Det gäller att ligga i nu de sista veckorna, snart sätts slutbetygen. Utöver detta så pluggar jag mopedteori för om några veckor är det dags för prov! Det här har jag tyvärr släpat lite pga. det har varit så mycket i skolan, men nu försöker jag hitta tid till det också. Nästa vecka är jag till och med ledig på onsdag, då blir det massa mopedteori-plugg kan jag lova :D På lördag ska jag till Skara för att träffa mina favorittjejer!! ♥ Känner att jag behöver det nu mitt i allt. Det är som bästa energin, att få se tjejerna på scenen och få kramas! Det finns liksom inget annat som är så underbart.


Skrev ju igår att jag skulle visa det jag köpte i Skövde igår! Vi får ta det imorgon istället, för jag orkar knappt hålla ögonen öppna längre efter en massa mopedteori. Ska ta mig en dusch nu och sedan fixa gympakläderna inför imorgon! PUSS, fina ni ♥ Hoppas att ni har det bra! Vi ses imorgon!!


 

Bild från Malmö. Hääärliga helgen i vackra Malmö!! Syster har fotat.

Presentation


Namn: Sara Christina Svensson

Ålder: 15, fyller 16 i augusti

Född: Jönköping

Bor: Gudhem

Familj: Mamma, pappa, storebror och tvillingsyster, två kaniner

Gör: Börjar på floristprogrammet till hösten, JB Jönköping

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Vem är din favorit i One Direction?
 Louis
 Liam
 Harry
 Niall
 Zayn

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10
11 12 13
14
15 16 17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards