sarasvensson

Alla inlägg den 13 maj 2012

Av Sara - 13 maj 2012 15:07

Vill påminna er om att följa mig på twitter!! Där uppdaterar jag flera gånger varje dag om vad jag har för mig :) Det blir dessutom betydligt bättre uppdatering där än här i bloggen. Så smidigt och enkelt att slänga iväg ett meddelande eller en bild.. så följ mig där!!


Klicka HÄR så kommer du till min sida.


Puss ♥


 

Av Sara - 13 maj 2012 10:58

 

Det är varmt och soligt här hemma idag!! Åhh vad jag älskar våren :D Även idag blev det en lång sovmorgon, men man behöver sova ut. Och på helgerna när man inte ska iväg till skolan så är det ju perfekt! Idag ska jag vara hemma och ta tag i lite saker. Det ska pluggas en del inför den kommande veckan... Jag har lite olika inlämningar och fördjupningar som ska in, så det ska jag ägna mycket tid åt idag. Dessutom ska jag läsa mopedteori. Det är mycket man ska lära sig, men jag har lovat mig själv att ta körkort innan sommaren och jag tänker inte göra mig själv besviken!! Embla och Troja ska få komma ut i hagen. Det är så härligt för de när det är varmt och soligt. Jag ska hinna med att städa lite också och så blir det promenad :)


Ha en härlig söndag allihopa!!


Kramar ♥

Presentation


Namn: Sara Christina Svensson

Ålder: 15, fyller 16 i augusti

Född: Jönköping

Bor: Gudhem

Familj: Mamma, pappa, storebror och tvillingsyster, två kaniner

Gör: Börjar på floristprogrammet till hösten, JB Jönköping

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Vem är din favorit i One Direction?
 Louis
 Liam
 Harry
 Niall
 Zayn

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10
11 12 13
14
15 16 17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards