sarasvensson

Alla inlägg den 6 november 2010

Av Sara - 6 november 2010 17:32

                         ♥ 77 besökare den 1 november, 358 besökare förra månaden ♥

                             ♥ allt detta tack vare er! ni är underbara! ♥


Har precis ätit middag med familjen. Glöm inte att ställa era frågor till "sara svarar" som kommer att finnas publicerad här på bloggen imorgon kväll. När jag kommer hem från skövde imorgon, ska jag försöka svara på era frågor, annars så tar jag det så fort jag kan. Skriv era frågor i frågerutan eller i en vanlig kommentar. Ska bli super kul att svara på era frågor, har redan fått en hel del ♥


Har haft en underbar lördag, och jag hoppas att ni också haft det. Var ute en stund med prinsessorna på förmiddagen. Då passade jag också på att städa buren. Rummet har också blivit städat idag och så har jag pluggat en hel del.


Nu i eftermiddags tog jag med mig syster ut på en skön långpromenad. Härligt! Imorgon blir det som sagt shopping i skövde. Åh, vad kul det ska bli! Det kommer helt enkelt att bli en riktig toppen-dag. All min kärlek till er, mina fina läsare ♥ Puss & Kram ♥

Av Sara - 6 november 2010 14:08

Nu är det dags för "sara svarar" ännu en gång. Tack alla ni som deltog med frågor förra gången, nu har ni chansen att få svar på allt ni undrar över. Jag sammanställer alla frågor och svarar på dom imorgon kväll. Puss!

Av Sara - 6 november 2010 13:37

        Har precis städat rummet. Imorgon är jag inte hemma, så jag tog mitt söndags-städ idag istället. Buren är ren och mitt rum är rent. Underbart! Nu ska jag ta med mig syster ut på en långpromenad och sedan ska jag plugga so, göra klart matte-läxan och öva inför min eng-redovisning som jag ha på onsdag. Puss!

Av Sara - 6 november 2010 11:35

        Har precis pluggat matte och innan det var jag ute en stund med prinsessorna. Passade bla. på att städa buren, så nu är den ren och fin. Skönt! Om en stund blir det so, engelska och lite mer matte. Efter det ska jag städa rummet. Puss!

Av Sara - 6 november 2010 09:29

  Godmorgon godmorgon lördag!! Vaknade för en stund sedan och har precis ätit frukost och gjort iordning mig. Alldeles strax ska jag ut en stund med prinsessorna. Buren behöver också städas. Måste också hinna med att plugga en del och att städa rummet idag. Imorgon är det Skövde och shopping som gäller! Puss!

Presentation


Namn: Sara Christina Svensson

Ålder: 15, fyller 16 i augusti

Född: Jönköping

Bor: Gudhem

Familj: Mamma, pappa, storebror och tvillingsyster, två kaniner

Gör: Börjar på floristprogrammet till hösten, JB Jönköping

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Vem är din favorit i One Direction?
 Louis
 Liam
 Harry
 Niall
 Zayn

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards