sarasvensson

Alla inlägg den 27 november 2010

Av Sara - 27 november 2010 18:33

fodrade tummvantar, KappAhl, 79.50 kr

fick en ny ektandborste av mamma, eftersom min gått sönder, OnOff 199 kr (ord.pris 299 kr)

Pannband Coop, 29 kr (ord. 59 kr) finns även i rött.

Större skol-pennfack, Åhléns 39 kr, finns även i rosa och svart.

blommig t-shirt, ginatricot, 99 kr

prickig t-shirt, ginatricot, 50 kr

jjeanstights med snygga dekorationer på knäna, 79 kr (ord.pris 199 kr)

fick också en mysig och och fin morgonrock av mamma från KappAhl, 199 kr (ord.pris från 299 kr)

underbart goa skidvantar från Coop, 119 kr.

och så köpte karin och jag årets IDOL-skiva, Åhléns, 159 kr


Dessutom blev det en hel del julklappar :) Härligt! Nu:middag med familjen!

Vi hörs snart, puss!

Av Sara - 27 november 2010 18:01

Nu har jag precis kommit hem från en toppen-dag i Lidköping. Har haft det hur härligt som helst! Massa massa shopping och så en god middag hos min kära mormor.

Uggsen åkte som vanligt på :) Mitt bästa sko-köp! Till det blev det en tjock och härlig jacka från VILA, jeanstights, H&M, linne H&M, blus H&M och så en grå munkjacka, också den från H&M. Dessutom goa och färgglada vantar från Indiska och puderrosa stjal "min älskade favorit" från Lindex.

Ipoden rullade på bra i bilen :) Har laddat över massa bra låtar, så i bilen idag blev det mycket musik. Härligt!

Det var så fint när vi åkte genom vinterlandet imorses. Snön ligger orörd och decimeter tjock snö ser man överallt...det är vinter! :) Nu ska jag äta middag med familjen och efter det ska jag visa er mina inköp från dagen :) Puss så länge! 


Presentation


Namn: Sara Christina Svensson

Ålder: 15, fyller 16 i augusti

Född: Jönköping

Bor: Gudhem

Familj: Mamma, pappa, storebror och tvillingsyster, två kaniner

Gör: Börjar på floristprogrammet till hösten, JB Jönköping

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Vem är din favorit i One Direction?
 Louis
 Liam
 Harry
 Niall
 Zayn

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards