sarasvensson

Alla inlägg den 21 november 2010

Av Sara - 21 november 2010 14:02

Nu åker jag till Tibro för att träffa dessa underbara tjejer ♥ Vi hörs imorgon! Puss!

Av Sara - 21 november 2010 13:02

                                       Visst är det stor skillnad?


Nu har jag precis varit ute en stund med Embla och Troja och så har jag bestämt kläder, skor och smycken tills ikväll :) Kommer bli jätte bra! Visar er sen.


Nu ska jag alldeles strax äta middag med familjen och efter det ska jag duscha.


Hoppas att ni har en riktigt härlig söndag! Puss!

Av Sara - 21 november 2010 12:17

                          underbar marimekko gardin från miljöshoppen


Nu har jag precis städat klart rummet och kan checka av städningen. Nu ska jag ut en stund med Embla och Troja och när jag kommer in igen ska jag fixa iordning inför ikväll :) Spännande.


Snart ska ni få före och efter-bilder på mitt fönster.


Hörs snart, puss!

Av Sara - 21 november 2010 11:11

Godmorgon på er! Hoppas att ni har en riktigt härlig morgon :) Sov riktigt länge idag, skönt. Till klockan tio :) Har ätit frukost och varit ute hos prinsessorna. Vet ni vad? DET SNÖAR!!!!! Yes! :) Nu har jag precis blivit klar med mitt so-utkast, så snart ska jag ut en stund med Embla och Troja. 


Har mycket och göra idag...so, matte, långpromenad, prinsessorna, städa rummet och att fixa lite innan jag åker till Tibro. Ska försöka uppdatera så ofta jag kan under dagen.


Ha en skön söndag!

Puss!


PS. Glöm inte att hylla din IDOL!!!! Mer info lite längre ner här på sidan. DS 

Presentation


Namn: Sara Christina Svensson

Ålder: 15, fyller 16 i augusti

Född: Jönköping

Bor: Gudhem

Familj: Mamma, pappa, storebror och tvillingsyster, två kaniner

Gör: Börjar på floristprogrammet till hösten, JB Jönköping

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Vem är din favorit i One Direction?
 Louis
 Liam
 Harry
 Niall
 Zayn

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards