sarasvensson

Alla inlägg den 29 november 2010

Av Sara - 29 november 2010 17:23

Då var det måndag igen. Har precis varit ute på en mycket härlig promenad med syster yster. Det är såå kallt ute! Tur att man har vinterjacka, vinterskor, mössa, vantar och en stor och mysig stickad stjal, för annars skulle man frusit. Stjalen är från BikBok. Super mysig! Vantarna är som ni nog redan vet, nyinköpta och kommer från KallAhl, medans uggsen är från Kinnarps skor, jackan från VILA och mössan från Oki Doki.

Har haft en lång och hektisk dag i skolan. Gillar inte alls måndagar, långa och jobbiga :) men men, så fort jag kom hem från skolan, dvs. tjugo i fyra, blev det en snabb mellis och efter det en massa plugg. Har hunnit med både no, tyska och matte. Gillar verkligen att hinna med mycket :)

Den söta snögubben, som jag tog upp igår står bredvid min söta IKEA-lykta med ett batteridrivet värmeljus. Super fint att tända när det börjar bli mörkt. Och det bästa av allt, det gör ju ingenting om man lämnar det :)

Nu ska jag snart äta middag med min kära familj ♥ efter det ska jag fortsätta med läxorna och senare ikväll blir det tv!!! Det blir "halv åtta hos mig" och "ung och bortskämd". Hoppas att eran dag varit toppen-bra!

Kram Sara

Av Sara - 29 november 2010 07:48

Godmorgon på er!! Har precis gjort iordning mig och innan det åt jag en otroligt god frukost med mina kära syster ♥ Mysigt! Om en stund kilar jag iväg till skolan och kommer inte hem förrän tjugo i fyra i eftermiddag, så jag hoppas att ni får en riktigt fin dag och att veckan börjat på bästa sätt!


Puss!

Presentation


Namn: Sara Christina Svensson

Ålder: 15, fyller 16 i augusti

Född: Jönköping

Bor: Gudhem

Familj: Mamma, pappa, storebror och tvillingsyster, två kaniner

Gör: Börjar på floristprogrammet till hösten, JB Jönköping

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Vem är din favorit i One Direction?
 Louis
 Liam
 Harry
 Niall
 Zayn

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards