sarasvensson

Alla inlägg den 10 november 2010

Av Sara - 10 november 2010 17:56

                                   a snowy and wonderful wednesday!


Har haft en mycket härlig dag, mycket snö och mycket glada miner! Lovely. När syster och jag var ute i snön med prinsessorna för en stund sedan busade och lekte mina fina prinsessor av lycka. Älskar snön och vintern. Att sitta och mysa framfört tvn, tända ljus och bara mysa! Det har redan nu börjat snöa lite mer, så nu är jag ännu gladare! Nu har jag precis tagit mig en dusch och snart blir det middag med familjen.


Har förresen pluggat so idag med syster. Vi förhörde varandra och repeterade inför morgondagens muntliga prov. Önska mig gärna lycka till, är ni snälla :)


Förresten, vet ni hur många besökare jag hade förra månaden? :) 358 stycken!! ♥ Blev jätte glad när jag såg det!! :) ni som följer mig, ni är underbara! ♥ så all kärlek vill jag därför ge till er! :)


Puss!

Presentation


Namn: Sara Christina Svensson

Ålder: 15, fyller 16 i augusti

Född: Jönköping

Bor: Gudhem

Familj: Mamma, pappa, storebror och tvillingsyster, två kaniner

Gör: Börjar på floristprogrammet till hösten, JB Jönköping

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Vem är din favorit i One Direction?
 Louis
 Liam
 Harry
 Niall
 Zayn

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards