sarasvensson

Alla inlägg den 7 november 2010

Av Sara - 7 november 2010 16:04

halsband från ginatricot, 79 kr (ord.pris 159 kr)


jeanstights från Cubus, 199 kr och 299 kr.

Av Sara - 7 november 2010 15:43

        Nu har jag precis kommit hem från skövde. Har haft en jätte mysig dag med mamma och syster. Vi fikade bla. gott på Waynes Coffeé. Mina fynd får ni se senare. Nu middag med familjen! Hörs snart. Puss!

Av Sara - 7 november 2010 09:42

när brukar du använda smink? - jag använder smink väldigt sällan. Nästan aldrig, tycker om att vara så naturlig som möjligt.


vilka länder har du varit i? / Jossan - Det enda landet jag varit i är Danmark, men på påsklovet ska jag och min familj till London, vilket jag ser fram emot.


kan du berätta lite om din familj? typ vad dina föräldrar heter och om du har några syskon osv? /Jossan - jag har två syskon, en tvillingsyster och en bror. Mina prinsessor tillhör självklart också min familj.


vilka är dina favoritbloggar? / Karin- jag följer väldigt många, men min absoluta favorit-blogg är Claudia Gallis blogg.


undrar om du vill vara med i min tävling om att bli veckans blogg? /carla - självklart kan jag vara med i tävlingen. Jag anmälde mig igår.


skulle du kunna rösta på bild nr.9 jätte snällt av dig isåfall / yiyi - självklart kan jag rösta :)


tusen tack för frågorna allihopa!! ♥ glöm inte att kika in varje dag i nästa vecka, så ni får reda på det  "hemliga" jag berättade om förut. Nu ska jag till skövde! Puss!


Av Sara - 7 november 2010 09:39

Godmorgon på er! Har precis gjort iordning mig och ska alldeles strax åka till skövde. Där blir en hel-dag med massa shopping. Underbart underbart! I den kommande veckan ska jag avslöja en grej, men som än så länge är hemligt. Lovar att berätta mer om det. Tusen tack för alla frågor! ♥ Svaren får ni alldeles strax. Puss!

Presentation


Namn: Sara Christina Svensson

Ålder: 15, fyller 16 i augusti

Född: Jönköping

Bor: Gudhem

Familj: Mamma, pappa, storebror och tvillingsyster, två kaniner

Gör: Börjar på floristprogrammet till hösten, JB Jönköping

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Vem är din favorit i One Direction?
 Louis
 Liam
 Harry
 Niall
 Zayn

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards